چرا ستاره استقلال نیمکت‌نشین شد؟

گویا فرهاد مجیدی اعتقاد چندانی به استفاده از ارسلان مطهری در ترکیب استقلال ندارد.

چرا ستاره استقلال نیمکت‌نشین شد؟

ارسلان مطهری از زمان حضور ژستد در ترکیب استقلال به یک نیمکت‌نشین ثابت تبدیل شده به شکلی که در شش بازی گذشته استقلال در رقابت‌های لیگ برتر حضور کمرنگی در ترکیب استقلال داشته است. مطهری یکی از شش گل استقلال در هشت هفته اخیر را به ثمر رسانده و سهمی سه امتیازی در امتیازات آبی ها تا به این جای فصل داشته اما با این حال مجیدی ترجیح می‌دهد به جای بازی دادن به او از رودی ژستد استفاده کند تا به نوعی نشان دهد هیچ اعتقادی به مهاجم گلزن فصل گذشته خود ندارد.

اما چرا به یکباره مهاجم فصل گذشته استقلال که در تمام بازی‌های این تیم حضور ثابت داشت، به بازیکن نیمکت نشین استقلال تبدیل شد؟ عده‌ای معتقدند اتفاقاتی که در زمان تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال رقم خورد و او باشگاه را منتظر می گذاشت دلیل اصلی این نیمکت نشینی مطهری است اما برخی دلیل اصلی این اتفاق را انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام ارسلان مطهری می‌دانند. چندی قبل ارسلان مطهری یک استوری جنجالی با فرزند امیر قلعه‌نویی منتشر کرد که گفته می‎‌شود دلیل دلخوری مجیدی از ارسلان مطهری این اتفاق بوده است.

بیشتر بخوانید: واکنش ستاره استقلال به شکست پرسپولیس

این درحالی است که او اخیرا پست انتقادی پندار توفیقی یکی از مدیران سابق باشگاه را که در آن به انتقاد از خریدهای جدید باشگاه پرداخته بود، لایک کرد که پس از احتمال بروز بحران و ناراحتی دوباره مجیدی مجبور شد تا لایک خود را از پای پست مدنظر بردارد!

حالا باید دید با توجه به ناکامی محض مهاجمان خارجی استقلال به ویژه رودی ژستد، ارسلان مطهری در بازی‌های آینده استقلال فرصت بازی به دست خواهد آورد یا اینکه همانند دو بازی اخیر استقلال در دقیقه ۹۰ به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان خواهد شد./ اقتصادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3561

ارسال نظر