حساس‌ترین لحظات از تقابل استقلال و سپاهان را ببینید!

به مناسب بازی فردا، تقابل‌های دو تیم استقلال و سپاهان، پر بوده از تصاویر خاطره‌انگیز که ۵ مورد را در ادامه مرور می‌کنیم.

حساس‌ترین لحظات از تقابل استقلال و سپاهان را ببینید!

حساس‌ترین دیدار هفته، بازی استقلال و سپاهان است. دیداری که باعث شده لیگ با حداکثر هیجان شروع شود. به همین بهانه ۵ فریم خاطره‌انگیز از تقابل این دو تیم را مرور می‌کنیم.

روزی که مهدی رحمتی پنالتی زد!

نیمه‌نهایی جام حذفی فصل ۹۲-۹۱ بود. دیداری که فرشید طالبی خیلی زود اخراج شد. استقلال موفق به شکست سپاهان ۱۰نفره نشد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در پنالتی‌ها، مهدی رحمتی پنالتی احمد جمشیدیان را مهار کرد. استقلال در یک قدمی صعود به فینال قرار گرفت. رحمتی در تصمیمی احساسی، خودش پشت توپ رفت و پنالتی‌اش را هدر داد. دیداری که در نهایت سپاهان برد و راهی فینال شد.

استقلال و سپاهان۵

گل به خودی که منجر به قهرمانی شد!

لیگ دوازدهم، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی بودند. سپاهان در صورت برد در بازی رودررو، می‌توانست با عبور از استقلال، در صدرجدول قرار بگیرد. تلاشی که تا دقیقه (۳+۹۰) هم نتیجه داد و سپاهان با یک گل از استقلال پیش بود. گل به خودی محسن ایران‌نژاد، مدافع وقت سپاهان همه معادلات را به هم زد. گلی که باعث شد استقلال صدر را از دست ندهد و در نهایت قهرمان شود.

دیرهنگام‌ترین گل تاریخ استقلال

وینفرید شفر - امیر قلعه‌نویی؛ کورسی که برای قهرمانی شکل گرفته بود. استقلال با گل دقیقه ۹۷:۰۱ آیاندا پاتوسی، تیم شفر را در کورس نگه‌داشت. این دیرهنگام‌ترین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر بود. با این برد، استقلال به رده سوم صعود کرد و سپاهان با ۴۶ امتیاز به رده چهارم رفت.

استقلال و سپاهان۴

فرهاد مجیدی، انتقام نقل‌وانتقالات را از قلعه‌نویی گرفت!

امیر قلعه‌نویی با جدایی از استقلال، راهی سپاهان شده بود. در این انتقال، قلعه‌نویی ستاره‌های استقلال را هم با خودش به سپاهان برد. اتفاقی که حساسیت بازی را دو چندان کرد. در این بازی، استقلال با درخشش فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی و گلی که آخر مشخص نشد آرش برهانی زد یا عنایتی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد، موفق به برد ۴ بر ۳ در این دیدار جنجالی شد.

استقلال و سپاهان۳

هند کی‌روش و شادی نورافکن

دیدار رفت لیگ نوزدهم این دو تیم هم جنجالی دنبال شد. جایی که استقلال با یک گل عقب بود، هروویه میلیچ از روی کرنر سانتر کرد و کی‌روش استنلی در پرش به آسمان، به جای ضربه سر با دست توپ را دفع کرد و جنجال بزرگی آفرید. محمدحسین زاهدی‌فر، داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص نداد. استقلال در ادامه ۲ گل زد و فاصله‌ای با کسب ۳ امتیاز نداشت. تا اینکه امید نورافکن در دقایق پایانی، دروازه استقلال را باز کرد و شادی بی‌حد  و حصری داشت و باعث دلخوری هواداران استقلال شد. 

استقلال و سپاهان۲

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35530

ارسال نظر