بیرانوند نیمکت نشین پرسپولیس می‌شود؟

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هیچ ضمانتی برای حضور ثابت در چارچوب دروازه سرخپوشان ندارد و ممکن است اتفاق تلخ گذشته برایش تکرار شود.

بیرانوند نیمکت نشین پرسپولیس می‌شود؟

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس هیچ ضمانتی برای حضور ثابت در چارچوب دروازه سرخپوشان ندارد و ممکن است اتفاق تلخ گذشته برایش تکرار شود.

به گزارش عرشه آنلاین  تیم فوتبال پرسپولیس نخستین بازی فصل پیش روی لیگ برتر را ۲۲ مردادماه مقابل ذوب آهن در اصفهان برگزار می‌کند.

این تیم در حالی تمرینات پیش فصل خود را پشت سر می‌گذارد که تغییرات گسترده در ترکیب کادر فنی و بازیکنان این تیم به وجود آمده است.

اشتباهات متوالی دروازه‌بان پرسپولیس در فصل گذشته منجر به بازگشت علیرضا بیرانوند به جمع سنگربانان این تیم و خروج حامد لک شد تا ولسلی ننکا به عنوان جانشین داود فنایی تمرینات آنها را پشت سر بگذارد.

بیرانوند که عملکردش در دو فصل حضور در آنتورپ بلژیک و بواویشتا منجر به نیمکت نشینی در تیم ملی ایران نیز شد برای تصاحب دوباره شماره یک تیم ملی به پرسپولیس بازگشت تا مقابل چشمان دراگان اسکوچیچ باشد و با حمایت هواداران پرسپولیس در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز در چارچوب دروازه قرار بگیرد.

این در حالی است که ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در تمرینات نشان داده است احمد گوهری همچون بیرانوند شانس دارد تا برای پرسپولیس بازی کند.

اتفاقی که می‌تواند شانس بیرانوند را برای جام جهانی کاهش دهد و او را همچون دوران سرمربیگری گابریل کالدرون تبدیل به نیمکت نشین سرخپوشان کند. هشدار جدی ننکا به خیال راحت بیرانوند زمان علنی شد که او در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است «هیچ فرقی بین دروازه‌بان های تیم که در تمرینات حضور فعال دارند نمی‌گذارد و بهترین نفر برای بازی کردن وارد میدان می‌شود.»

باید دید گل محمدی هشدارهای دستیارش را جدی می‌گیرد یا اعتماد ویژه یحیی گل محمدی به این دروازه‌بان او را تبدیل به تافته جدابافته پرسپولیس می‌کند.

منبع: مهر

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34278

ارسال نظر