اظهارات جدید وزیر ورزش درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش گفت: چالش‌های زیادی مقابل قهرمانان و ورزشکاران برای موفقیت در عرصه‌های مهم مانند المپیک وجود دارد. یک قهرمان ممکن است مشکل آسیب‌دیدگی پیدا کند یا اینکه متاهل باشد و مسئولیت زندگی را برعهده داشته باشد. مشکلات اقتصادی، روحی و روانی، دغدغه‌های تمرین و انتخاب برای تیم ملی همه اینها سر راه یک ورزشکار است.

اظهارات جدید وزیر ورزش درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش گفت: چالش‌های زیادی مقابل قهرمانان و ورزشکاران برای موفقیت در عرصه‌های مهم مانند المپیک وجود دارد. یک قهرمان ممکن است مشکل آسیب‌دیدگی پیدا کند یا اینکه متاهل باشد و مسئولیت زندگی را برعهده داشته باشد. مشکلات اقتصادی، روحی و روانی، دغدغه‌های تمرین و انتخاب برای تیم ملی همه اینها سر راه یک ورزشکار است.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: وقتی یک قهرمان بعد از سپری کردن همه مشکلات مطرح شده روی سکو می‌ایستد و پرچم کشورش بالا می‌رود آن وقت به راهی که رفته و گذشته‌اش افتخار می‌کند. اشک شوقی که از چشم قهرمان سرایز می‌شود به دلیل لذت سپری کردن این راه دشوار است و اینکه نتیجه دلخواه را امروز گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان ‌کرد: خوشحالیم که امروز دو باشگاه پرسپولیس و استقلال راه دشوار  را در واگذاری طی کرده‌اند و با این اتفاق به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا کردند.

وی افزود: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی گذشته از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی با لطف خدا توانستیم این مهم را انجام دهیم.

سجادی تصریح کرد: به برکت وجود ماه محرم امیدواریم که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که هر دو تیم مردمی و محبوب هستند دعا می‌کنیم که همچون گذشته موفق باشند و موجبات خوشحالی هواداران‌شان را فراهم کنند و مردم بیش از پیش به تصمیمات مسئولین و خدمتگزاران خود اطمینان کنند.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34195

ارسال نظر