سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران: ببخشید به دیدن خانواده‎ام رفتم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ابتدا بگذاریم بگویم که من برای دیدن خانواده رفته بودم و الان اینجا هستم تا پاسخگو باشم، ضمن اینکه معذرت می‌خواهم که بعد از مسابقات به مجارستان رفتم. بسیاری انتقاد می‌کردند چرا بعداز بازی‌ها به مجارستان رفتم، ولی در حقیقت محل اقامت من مجارستان است و همانطور که بقیه اعضای تیم برای دیدن خانواده خود به محل زندگیشان رفتند و استراحت کردند، من هم مجبور بودم بروم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران: ببخشید به دیدن خانواده‎ام رفتم

 سعید ارمغانی، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: ابتدا بگذاریم بگویم که من برای دیدن خانواده رفته بودم و الان اینجا هستم تا پاسخگو باشم، ضمن اینکه معذرت می‌خواهم که بعد از مسابقات به مجارستان رفتم. بسیاری انتقاد می‌کردند چرا بعداز بازی‌ها به مجارستان رفتم، ولی در حقیقت محل اقامت من مجارستان است و همانطور که بقیه اعضای تیم برای دیدن خانواده خود به محل زندگیشان رفتند و استراحت کردند، من هم مجبور بودم بروم.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: اجازه بدهید در همین ابتدا با آمار صحبت کنم و بعد در خدمت سوالات شما باشم. در این دو ماهی که با تیم ملی بودم اهدافی در تیم ملی داشتیم. همه می‌دانید که کار کردن با تیم‌های ملی کاملا متفاوت با کار کردن در باشگاه‌های فرق دارد و من این فاکتورها را مطرح خواهم کرد. کار کردن با هر تیم ملی قطعا با فعالیت در سطح باشگاهی متفاوت است. در ۲ ماه اخیر ۴۸ جلسه تمرینی داشتیم و از این تعداد ۳۰ جلسه تمرینی در ۳ هفته برگزار شد. در مقطعی که برای کاپ آسیا آماده می‌شدیم از تعداد جلسات کم شد و تنها ۱۸ جلسه تمرینی داشتیم. دلیل آن هم سفرهای طولانی بود و در این مدت ۳ بازی تدارکاتی در خارج از کشور و یک دیدار دوستانه با تیم ایران نوین داشتیم. پس از آن هم شش بازی رسمی داشتیم.

وی ادامه داد: یک تیم باشگاهی بیش از ۲۰۰ جلسه تمرینی دارد و همه مربیان ملی در تمام دنیا این مشکل را دارند که تعداد جلسات تمرینی‌شان کم است. از طرف دیگر ما هم کادر فنی جدیدی بودیم که تازه سکان کار را دست گرفته بودیم. به همین دلایل آماده‌سازی تیم ملی زمان‌بر است. به دلیل همین زمان کم نمی‌توانیم تکنیک‌های فردی و فیزیکی بازیکنان را ارتقا دهیم. از لحاظ فیزیکی تلاش‌مان این است که در همان حد نگه داریم تا افت نداشته باشند. با این وجود نسب به زمانی که داشتیم خوب کار کردیم و به نظرم موفق بودیم.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34137

ارسال نظر