آشوب پرسپولیس و ذوب آهن؛ تاتار پاسخ داد

عصر روز گذشته فضای خبری ایران با انتقالی غیرمنتظره از ذوب آهن به پرسپولیس روبرو شد؛ سینا اسدبیگی با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس و دفتر مدیرعامل این باشگاه قرارداد سه ساله خود را با پرسپولیس در حالی امضا کرد که یک ماه پیش خبر تمدید قراردادش منتشر شده بود.

آشوب پرسپولیس و ذوب آهن؛ تاتار پاسخ داد

عصر روز گذشته فضای خبری ایران با انتقالی غیرمنتظره از ذوب آهن به پرسپولیس روبرو شد؛ سینا اسدبیگی با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس و دفتر مدیرعامل این باشگاه قرارداد سه ساله خود را با پرسپولیس در حالی امضا کرد که یک ماه پیش خبر تمدید قراردادش منتشر شده بود.

به گزارش عرشه آنلاین، نکته جالب این انتقال، این بود که اسدبیگی تا ظهر روز چهارشنبه در اردوی تیم ذوب آهن حضور داشت و حتی ناهار را با شاگردان تارتار صرف کرد اما به شکلی ناباورانه پیراهن پرسپولیس را در کنار رضا درویش به دست گرفت تا این سوژه جدیدی باشد بر کاربران فضای مجازی؛ آنهایی که بی اطلاع از اصل ماجرا تصور می‌کردند که مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن این انتقال را تسهیل کرده است.

این در حالی بود که همزمان تارتار تیمش را در مقابل مس رفسنجان در یک بازی دوستانه هدایت می‌کرد؛ پس از پایان بازی او و مسئولان باشگاه از این انتقال اطلاع پیدا کردند و خیلی زود مسئولان باشگاه نسبت به این انتقال واکنش نشان دادند و از شکایت خود از باشگاه پرسپولیس خبر دادند.

مهدی تارتار در گفت‌وگوی امروز خود درباره این ماجرا و جدایی هافبک تیمش اظهار نظر کرده است.

* این بازیکن تا دیروز با ما بود

سرمربی ذوب آهن در ابتدای صحبت هایش گفت: ما مطمئن بودیم که سینا اسدبیگی قراردادش را تمدید کرده است و به همین خاطر در پیش فصل او را در تمرینات پذیرفتیم و در ترکیب تیم‌مان در بازی های دوستانه حضور داشت و همینطور در تمرینات. تا دیروز هم در اردوی تیم حضور داشت و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادش را بست اما من همان موقع از مسئولان حقوقی تیم خواستم که این موضوع را پیگیری کنند.

* این پرونده را به باشگاه سپردیم

تارتار اضافه کرد: من تمام این ماجرا را به مسئولان حقوقی باشگاه سپردم و از آنها خواستم با جدیت تا آخر کار را پیش ببرند. برای ما خیلی مهم است که این پرونده به نتیجه برسد چون این بازیکن جزو بازیکنان اصلی ما بود و قرارداد با ما امضا کرده و طبیعتا باید به تعهدش هم پایبند می‌بود. امیدوارم که مسئولان کمیته تعیین وضعیت و سایر نهادهای مربوط هم به این ماجرا سریع تر رسیدگی کنند چون می‌تواند تکلیف را روشن کند و همینطور قانون شکنی را برای سایر باشگاه ها و تیم ها پایین بیاورد. به هر حال من این پرونده را به مسئولان باشگاه سپردم و از آنها خواستم تا پیگیری لازم را انجام دهند.

* ذوب آهن به فرد متکی نیست اما...

او در مورد وضعیت تیمش بعد از جدایی اسدبیگی گفت: ما چند بازیکن جدا شده داشتیم و از اول نقل و انتقالات این اتفاق رخ داد اما بازیکنان موردنظرمان را هم خریدیم. البته قبلا گفتم که با این وضعیت قیمت ها طبیعتا تیم هایی نظیر ما توان رقابت با مدعیان را ندارند و ما باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام بازیکنان در بازار بازی می‌مانند تا برای جذب‌شان اقدام کنیم اما ذوب آهن به یک بازیکن و یک فرد متکی نیست و ما سعی کرده‌ایم که یک تیم بسازیم؛ حالا هم با دنبال جذب بازیکن جایگزین خواهیم بود هر چند که گفتم باید این پرونده تا آخر پیگیری شود و با خاطیان به صورت کامل برخورد شود چون ما با این بازیکن قرارداد داشتیم و جذب بازیکن تحت قرارداد در همه جای دنیا جرم است.

* بازیکن پای قرارداد را امضا کرد

وی افزود: این بازیکن تا وقتی که عکسش با پیراهن پرسپولیس بیرون آمد حتی یک کلمه هم درباره جدایی‌اش حرف نزده بود و هیچکس در باشگاه نمی‌دانست که جدا می‌شود. به هر حال اینکه شما قرارداد امضا کنی و نماینده‌ات هم این کار را کند یک تعهد ایجاد می‌کند. بار دیگر از باشگاه می‌خواهم تا آخر این پرونده را برود.

* آماده لیگ برتر می‌شویم

مهدی تارتار در پایان صحبت‌هایش در مورد وضعیت ذوب آهن گفت: در این مدت تیم را آماده کردیم و تا شروع لیگ هم آماده خواهیم شد و انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کنیم. از مدیریت باشگاه و کارخانه بابت حمایتشان تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخ اعتمادشان را بدهیم. همچنین قدردان حمایت هواداران هستم. همچنین باید از بازیکنان تشکر ویژه کرد که در این مدت تلاش زیادی کردند و مطمئن باشند که پاسخ این تلاش را با آمادگی در طول فصل خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33109

ارسال نظر