هتل شگفت ‌انگیز تیم‌ ملی برای جام‌ جهانی

کمتر از چهار ماه تا آغاز جام ‌جهانی 2022 قطر باقی مانده و شرایط تیم‌ ملی کشورمان به خصوص از لحاظ فنی برای حضور در این مسابقه حساس و مهم، عجیب ‌و ‌غریب به نظر می‌رسد

هتل شگفت ‌انگیز تیم‌ ملی برای جام‌ جهانی

 کمتر از چهار ماه تا آغاز جام ‌جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده و شرایط تیم‌ ملی کشورمان به خصوص از لحاظ فنی برای حضور در این مسابقه حساس و مهم، عجیب ‌و ‌غریب به نظر می‌رسد. با این حال، تیم‌ ملی فوتبال کشورمان به منظور حضور در جام‌ جهانی ۲۰۲۲، قرار است در یکی از هتل‌های باکیفیت کشور قطر مستقر شود. پنج شنبه هفته گذشته، «دراگان اسکوچیچ» سرمربی و «حمید استیلی» مدیر تیم‌ ملی ایران از چند کمپ تمرینی و هتل‌های مختلف شهر دوحه برای انتخاب محل انجام تمرینات و اقامت ملی‌پوشان در جام ‌جهانی ۲۰۲۲ بازدید کردند و در نهایت اعلام شد که هتل «الریان» که جزو هتل‌های مجلل و باکیفیت قطر محسوب می‌شود، به عنوان محل اقامت تیم ‌ملی انتخاب شده است. در مینی پرونده امروز زندگی‌ سلام، با این هتل، امکانات و مزایای آن آشنا خواهید شد.

   ۲۰۱ اتاق با بی‌نهایت خدمات!

این هتل در مجموع ۲۰۱ اتاق دارد که قرار است تعداد ۴۰ اتاق برای همه اعضای تیم ‌ملی شامل کادر و بازیکنان رزرو شود. اتاق‌های هتل «الریان» از طراحی لوکس و شادی برخوردار هستند. تابلوهای رنگی در همه جای این اتاق‌ها به چشم می‌خورند. پنجره اتاق‌های این هتل از کف تا سقف شیشه‌ای است که زیبایی بی‌نظیری به آن بخشیده است. علاوه بر سیستم تهویه مطبوع برای مطلوب نگه داشتن دمای محیط، مسافران هتل الریان دوحه می‌توانند وسایل ارزشمند خود را در گاوصندوق‌های شخصی داخل هر اتاق‌ قرار دهند. تلویزیون صفحه تخت ۴۸ اینچ موجود در تمام اتاق‌ها به همراه کنسول‌های بازی می‌تواند برای گذراندن وقت در زمان استراحت مفید باشد. امکانات پذیرایی مثل چای و قهوه و کتری برقی و ...، مسافران را از مراجعه به کافی‌شاپ بی‌نیاز می‌کند. تخت نوزاد و صندلی کودک، مبل، خدمات خشک شویی لباس و اینترنت پرسرعت رایگان در تمام نقاط هتل از دیگر امکانات اتاق‌های هتل الریان دوحه هستند. یک سرویس ‌بهداشتی مدرن با دیواره‌های مرمری، همراه با حمام جداگانه هم در این اتاق‌ها وجود دارند که در آن وسایل ‌بهداشتی مانند صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان و حوله قرار گرفته است و هر روز شارژ می‌شوند. خدمات خانه‌داری برای همه اتاق‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود.

هتل استقرار تیم ملی ایران

امکانات تفریحی از 3 استخر روباز تا پیست و ...

 امکانات تفریحی این هتل شامل 3 استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی کودکان، سونا، باشگاه بدن سازی، سالن زیبایی و اتاق بازی‌های رایانه ای است اما این همه‌اش نیست! در این هتل پیست دوچرخه‌ سواری و موتورسواری هم وجود دارد. همچنین یک شبکه تلویزیونی 24 ساعته که به معرفی این هتل و امکاناتش می‌پردازد و آخرین اخبار هتل را برای مهمانان پخش می‌کند. یکی از 5 رستوران هتل که در طبقه همکف قرار گرفته، انواع غذاهای عربی و بین‌المللی را سرو می‌کند. 4 رستوران دیگر هتل هم هرکدام غذاهای خاص یک منطقه جهان را ارائه می‌دهند. کافه‌ای که در لابی هتل قرار دارد، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرها و شیرینی‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

   فاصله تا محل تمرین، 4 دقیقه

این هتل فقط 4 دقیقه با زمین تمرین باشگاه الریان فاصله دارد؛ زمینی که کیفیت آن مورد تایید اسکوچیچ قرار گرفته و ملی‌پوشان قرار است تمرینات خود را در آن جا انجام بدهند. تیم الریان قطر یکی از بهترین تیم‌های قطری است و امکانات زمین تمرینی‌اش جزو به روزترین‌ها در این کشور محسوب می‌شود.

  قیمت اقامت در هتل الریان دوحه

با توجه به این که هتل الریان دوحه یک هتل 5 ستاره از سری هتل‌های لوکس هیلتون است، باید در نظر داشته باشید که قیمت آن ارزان نخواهد بود. در واقع هتل الریان دوحه در دسته هتل‌های گران قیمت این شهر قرار می‌گیرد. با مراجعه به سایت این هتل، هر چند برای روزهای برگزاری جام ‌جهانی 2022 امکان رزرو اتاق وجود ندارد اما هزینه اجاره یک شب اتاق برای یک هفته قبل از شروع جام ‌جهانی بر اساس خدمات درخواستی از 167 دلار(تقریبا 5 میلیون تومان) تا 2057 دلار(تقریبا 60 میلیون تومان) خواهد شد. البته تا این لحظه، رقمی از قرارداد فدراسیون فوتبال کشورمان با این هتل منتشر نشده است. شایان ذکر است که «شجاع خلیل‌زاده» مدافع تیم ملی کشورمان، فصل گذشته در باشگاه الریان قطر توپ زده است.

منبع: خراسان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32986

ارسال نظر