قرارداد غیر قانونی اسدبیگی با پرسپولیس | ذوب‌آهن شکایت می‌کند

باشگاه ذوب اهن اصفهان نسبت به عقد قرارداد هافبک این تیم با پرسپولیس واکنش نشان داد و آن را غیرقانونی دانست.

 قرارداد غیر قانونی اسدبیگی با پرسپولیس | ذوب‌آهن شکایت می‌کند

سینا اسدبیگی هافبک ذوب آهن اصفهان که ۱۵ تیرماه خبر از ادامه حضورش در این باشگاه از سوی روابط عمومی مطرح شده بود عصر امروز با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری گرفت و از سوی این باشگاه به عنوان خرید جدید ذوب آهن نام برده شد.

حضور هافبک ذوبی ها در پرسپولیس با واکنش مسئولان باشگاه ذوب آهن همراه شد. محمدمهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن درباره این اتفاق گفت: او با باشگاه قرارداد داشت. در اردوی تیم نیز حضور داشت و ناهار را با ما صرف کرد اما قبل از بازی دوستانه امروز که با مس رفسنجان داشتیم متوجه غیبت و خروجش از اردو شدیم.

 

او افزود: اسدبیگی قراردادش را برای یک فصل دیگر در اواسط تیرماه تمدید کرد. در بخشی از قراردادش آمده است اگر ظرف ۲۰ روز پرداختی به بازیکن بابت مطالباتش صورت نگیرد او می‌تواند فسخ کند اما این بند از سوی او رعایت نشده است. چرا که هم بخشی از پول را داده‌ایم و هم اینکه ۲۰ روز او طبق تاریخ مندرج در قرارداد تمام نشده است و ما از او و باشگاه پرسپولیس شکایت خواهیم کرد.

باشگاه ذوب آهن در حالی مدعی غیر قانونی بودن قرارداد اسدبیگی با پرسپولیس است که این بازیکن عصر امروز با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قراردادی را به مدت سه فصل با سرخپوشان امضا کرد.

 

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32975

ارسال نظر