آخرین وضعیت 4 مصدوم پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین وضعیت وحدت هنانوف، مهدی ترابی، حامد پاکدل و کمال کامیابی‌نیا را تشریح کرد.

آخرین وضعیت 4 مصدوم پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین وضعیت وحدت هنانوف، مهدی ترابی، حامد پاکدل و کمال کامیابی‌نیا را تشریح کرد.

به گزارش عرشه آنلاین ، دکتر علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت وحدت هنانوف اظهار کرد: این بازیکن در بازی دوستانه برابر نساجی مازندران از ناحیه زانو دچار کشیدگی رباط داخلی MCL شد و طی بررسی‌های به عمل آمده، حدود سه تا چهار هفته از تمرینات تیمی دور خواهد بود و کادر پزشکی تلاش می‌کند این بازیکن هر چه سریع‌تر به تمرینات گروهی باز گرداند.

او در مورد مصدومیت مهدی ترابی افزود: مهدی دچار کشیدگی عضله چهار سر شده بود که با اقدامات پزشکی و تمرینات اختصاصی، وی در هفته پیش رو به تمرینات گروهی باز خواهد گشت.

پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت حامد پاکدل هم گفت: این بازیکن دچار کشیدگی عضله کشاله ران شده بود و تحت نظر کادر پزشکی تیم قرار گرفت و سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به تمرینات تیمی باز گردد.

وی درباره مصدومیت کمال کامیابی‌نیا نیز عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش و فعالیت کادر پزشکی، کمال دیروز به تمرینات گروهی بازگشت و در اکثر برنامه‌های تیمی شرکت داشت و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

او درباره مصدومیت مهدی عبدی نیز توضیح داد: عبدی نیز بعد از مصدومیتی که در تمرین به آن دچار شد به ام‌.آر.آی اعزام شد که مشخص شد از ناحیه عضله چهارسر ران دچار کشیدگی شده و باید دو تا سه هفته زیر نظر کادر پزشکی باشد.

منبع: باشگاه پرسپولیس

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32383

ارسال نظر