شوک بزرگ به پرسپولیس و یحیی

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین وضعیت مصدومان سرخپوشان پایتخت را تشریح کرد.

شوک بزرگ به پرسپولیس و یحیی

 آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس توسط دکتر علیرضا حقیقت تشریح شد.

به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین وضعیت مصدومان سرخپوشان پایتخت را تشریح کرد.

وی در خصوص مصدومیت وحدت هنانوف گفت: این بازیکن در بازی دوستانه برابر نساجی مازندران از ناحیه زانو دچار کشیدگی رباط داخلی MCL شد و طی بررسی‌های به عمل آمده، حدود سه تا چهار هفته از تمرینات تیمی دور خواهد بود و کادر پزشکی تلاش می‌کند این بازیکن هر چه سریعتر به تمرینات گروهی باز گرداند.

علیرضا حقیقت در مورد مصدومیت مهدی ترابی افزود: مهدی دچار کشیدگی عضله چهار سر شده بود که با اقدامات پزشکی و تمرینات اختصاصی، وی در هفته پیش رو به تمرینات گروهی باز خواهد گشت.

پزشک پرسپولیس درباره مصدومیت حامد پاکدل خاطرنشان کرد: این بازیکن دچار کشیدگی عضله کشاله ران شده بود و تحت نظر کادر پزشکی تیم قرار گرفت و سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به تمرینات تیمی باز گردد.

دکتر حقیقت در خصوص مصدومیت کمال کامیابی‌نیا نیز عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش و فعالیت کادر پزشکی، کمال دیروز به تمرینات گروهی بازگشت و در اکثر برنامه‌های تیمی شرکت داشت و از هفته آینده به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت.

او درباره مصدومیت مهدی عبدی نیز توضیح داد: عبدی نیز بعد از مصدومیتی که در تمرین به آن دچار شد به ام‌ارای اعزام شد که مشخص شد از ناحیه عضله چهارسر ران دچار کشیدگی شده و باید دو تا سه هفته زیر نظر کادر پزشکی باشد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32351

ارسال نظر