اسکوچیچ خانه‌تکانی کرد!

قرار است دراگان اسکوچیچ در ترکیب اصلی تیم ملی تغییراتی ایجاد کند.

اسکوچیچ خانه‌تکانی کرد!

زمانی که صحبت از تغبیر سرمربی تیم ملی و رد صلاحیت او توسط کمیته بود ملی پوشان نیز به این داستان پیوستند و نظرات خود را مطرح کردند. 

سردار آزمون یکی از اولین بازیکنانی بود که از اسکوچیچ حمایت کرد و نوشت اگر می خواهید اسکوچیچ عوض شود این تصمیم را به بعد از جام جهانی موکول کنید، این درخواست ما بازیکنان است. 

پس از این استوری بازیکنانی مانند سید مجید حسینی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، مهدی ترابی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، کاوه رضایی، پیام نیازمند، سامان قدوس، مهدی قائدی، سید حسین حسینی و مرتضی پورعلی گنجی با خوددارب از انتشار این استوری از سردار آزمون انتقاد کردند.

حالا که اسکوچیچ ابقا شده خبر رسیده که قرار است تغییراتی در تیم ملی ایجاد کند.

احسان حاج صفی کاپیتان اول تیم ملی است که در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر، اغلب روی نیمکت نشسته و در ترکیب اصلی قرار نگرفت.

کاپیتان دوم تیم ایران، کریم انصاری فرد است. مهاجمی که برای دیدار دوستانه با الجزایر به تیم ملی دعوت نشد و بعید هم می دانیم بار دیگر از سوی دراگان اسکوچیچ دعوت شود. فراموش نباید کرد که انصاری فرد در لیست مازاد باشگاه یونانی آ.آ.ک نیز قرار گرفته است.

کاپیتان سوم یا شاید هم اصلی تیم ملی ایران، علیرضا جهانبخش است. لژیونر فوتبال کشورمان که در فاینورد توپ می زند اما به رغم درخشش در تیم ملی در رده باشگاهی با نزولی فاحش مواجه شده است.

و می ماند سردار آزمونی که بزرگترین حامی اسکوچیچ بوده و گفته می شود قرار است کاپیتان اول تیم ملی شود. 

بیرو گلر فیکس می شود 

 برخی نزدیکان دراگان اسکوچیچ گفته اند که به احتمال ۱۰۰ درصد، علیرضا بیرانوند گلر فیکس تیم ملی ایران در جام جهانی خواهد بود.

این ادعا در حالب مطرح شده که بیرانوند سال ها دروازه بان اول تیم بوده اما با نظر خود اسکوچیچ نیمکت نشین شد.

حالا گفته می شود اسکوچیچ با علیرضا صحبت کرده و به او گفته است علت نیمکت نشینی اش در چندین بازی گذشته تیم ملی، وضعیت او در بوآویستا بوده است‌./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31415

ارسال نظر