دستیار پرسپولیسی برای کنترل ملی پوشان یاغی در تیم ملی

هرچند این جمله از زبان احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال خارج شد اما پیش تر با خود دراگان اسکوچیچ نیز درمیان گذاشته شده است.

دستیار پرسپولیسی برای کنترل ملی پوشان یاغی در تیم ملی

هرچند این جمله از زبان احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال خارج شد اما پیش تر با خود دراگان اسکوچیچ نیز درمیان گذاشته شده است.

سرمربی کروات متوجه شده است که در کادرفنی تیمش یک مبصر می خواهد که بتواند ملی پوشان یاغی و مدعی را کنترل کند.

دراگان اسکوچیچ هم که جایگاه خودش را متزلزل می دید به هر پیشنهاد، توصیه یا دستوری از طرف فدراسیون جواب مثبت داده و می دهد!

پیش از این گفته می شد به دلایلی مرد کروات دیگر تمایلی به همکاری با کریم باقری ندارد.

عدم سفر کریم باقری به کره جنوبی به بهانه کُرونا و سفرش به دُبی و شرکت در کنسرت رضا صادقی به علاوه عدم تمایل این مربی به حضور در جلسات فنی و اردوی شب قبل از بازی تیم در تهران جملگی دست به دست هم داد تا سرمربی کروات قید دستیار ایرانی خود را بزند.

در ادامه نیز حمید استیلی مدیرتیم ملی اظهار داشت: ” نظر نهادهای نظارتی این است که کریم باقری و مهرداد خانبان باید در یک تیم حضور داشته باشند. آنها نیز قرار است در این خصوص به ما خبر بدهند که یا تیم ملی را انتخاب کنند یا پرسپولیس را. البته قرار است اسکوچیچ یک مربی کروات را نیز به کادر خود اضافه کند.”

این درحالی است که گفته می شد کریم باقری بابت حضور در تیم ملی و همکاری با دراگان اسکوچیچ مبلغی حدود یک میلیارد تومان از فدراسیون فوتبال طلبکار است و اعلام کرده این پول را می خواهد!

برخلاف مصاحبه اخیر دراگان اسکوچیچ، بازیکنان تیم ملی انگیزه نمی‌خواهند و انضباط می‌خواهند ومطرح شدن دوباره اسم باقری به خوبی نشان می‌دهد که مربی پرسپولیسی‌ها نقشی بیشتر از یک دستیار در کنار اسکوچیچ داشته و ضعف‌ها سرپرست تیم ملی را هم با انتخاب او پوشش داده خواهد شد.

البته دوشغله شدن کریم باقری هم می تواند دردسرهایی داشته باشد. یحیی گل محمدی پس از جدایی حمید مطهری با چالش جدیدی مواجه شده و با اضافه شدن کریم باقری به تیم ملی شاید این مشکلات مضاعف شود.

سرمربی پرسپولیس معتقد است حضور کریم باقری و حتی مهرداد خانبان ( آنالیزور پرسپولیس) گرچه به سود تیم ملی است اما تیم یحیی گل محمدی را دچار دوگانگی و یکسری مشکلات کرده و…

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31280

ارسال نظر