قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال نمی‌شود

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال اعلام کرد امیر قلعه‌نویی گزینه هدایت تیم ملی نیست.

قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال نمی‌شود

علی‌اصغر مدیرروستا عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: علی دایی تنها گزینه ایرانی مدنظر این کمیته برای سرمربیگری تیم ملی به جای اسکوچیچ بود که او فعلا این پیشنهاد را رد کرده است. حال باید دید چه اتفاقی در جلسه امروز می‌افتد.

نخستین جلسه کمیته فنی با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای تعیین سرمربی تیم ملی در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است.

مدیرروستا درباره اینکه نادر فریادشیران مدعی شده امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی می‌شود، گفت: تا به حال او جزو گزینه‌های ما نبوده است.

احتمال انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی فوتبال وجود دارد 

مدیرروستا درباره اینکه آیا مربی خارجی به شکل قطعی از جمع گزینه‌های  تیم ملی خارج شده است، گفت: هنوز احتمال انتخاب سرمربی خارجی وجود دارد البته بعید می‌دانم سرمربی امروز مشخص شود.

توصیه ای برای انتخاب سرمربی ایرانی دریافت نکردیم 

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره  اینکه آیا توصیه‌ای به کمیته فنی برای انتخاب سرمربی ایرانی شده است، گفت: خیر. اگر ظرفیت‌های داخلی‌مان توانایی داشتند از آن‌ها استفاده می کنیم. چنانچه نتوانستیم با شرایط موجود به این نتیجه برسیم دلیلی ندارد حتما مربی ایرانی بگذاریم. قطعا به موازات آن یک مربی خارجی نیز مدنظر هیئت رئیسه و کمیته فنی قرار می‌گیرد. 

جو دوستانه و یکدلی در تیم ملی کمرنگ شده است 

او درباره  اظهارات مهدی طارمی گفت: این صحبت‌ها را شنیدم. مشخص است در تیم ملی جو دوستانه و یکدلی سال‌های قبل مقداری کم‌رنگ شده است. این موضوع برای هر تیمی خطرناک است. نقطه قوت ما در  ۲ جام جهانی قبلی یکدلی بود. 

مهدی طارمی در گفت و گویی از روند دعوت بازیکنان به تیم ملی گلایه کرده و گفته بود که ارزش پیراهن تیم پایین آمده است. همچنین او از منظم نبودن تیم انتقاد کرده بود.

این درحالی است که جمعی دیگر از بازیکنان از جمله سردار آزمون  ترجیح دادند در این شرایط از اسکوچیچ حمایت کنند. 

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره این که آیا با تغییر سرمربی همدلی به تیم ملی بازمی‌گردد، گفت: به هر صورت سرمربی جدید می‌آید و من فکر می‌کنم تمام بچه‌ها می‌دانند باید مطیع او باشند و این می‌تواند همدلی ایجاد می‌کند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31070

ارسال نظر