لواندوفسکی راهی بارسلونا می‌شود

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تاریخ (شانزدهم جولای - بیست و پنجم تیر) را می‌خوانید:

لواندوفسکی راهی بارسلونا می‌شود

آخرین احتمالات، اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا را در ادامه می‌‌خوانید:

رسمی: باشگاه بایرن مونخ با سرژ گنابری برای تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۶ و دستمزدی ۱۹ میلیون یورویی ناخالص در سال در سال به توافق دست یافت.

* الیور کان، مدیرعامل بایرن تایید کرد: «ما با. بارسلونا برای روبرت لواندوفسکی به توافق رسیدیم. این کار انجام شد ، اما توافق شفاهی، قرارداد هنوز معلق است.

مدارک در حال آماده سازی است و سپس برای وکلای باشگاه ارسال خواهد شد.

* روبرت لواندوفسکی: "این ۸ سال خاص بود و من آن را فراموش نمی کنم. برمی گردم تا به درستی از همه کارمندان خداحافظی کنم."

* دیلی میل: انتظار می‌رود ناتینگهام فارست تا ۴۸ ساعت آینده انتقال دائمی لویس اوبرین هافبک ۲۳ ساله‌ی هادرسفیلد را نهایی کند.

* حسن صالح حمیدزیچ، مدیر بایرن می‌گوید: "من برای کریستیانو رونالدو، موفقیت‌ها و حرفه‌اش احترام زیادی قائل هستم. اما بار دیگر: او برای ما اولویت نبوده و نیست. "

* فرنکی دیونگ در تور پیش فصل بارسلونا در آمریکا حضور دارد. هنوز هیچ تغییری ایجاد نشده، هیچ توافقی در سمت بازیکن با منچستریونایتد وجود ندارد، دیونگ هیچ قصدی برای جدایی در شرایط فعلی ندارد. باشگاه ها با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به اضافه ۱۰ میلیون یورو به صورت اضافه توافق کرده اند. 

* آرسنال و منچسترسیتی در حال حاضر برای الکساندر زینچنکو با مبلغی حدود ۳۰ میلیون پوند به توافق کلامی رسیده اند. شرایط شخصی هنوز مورد بحث قرار می گیرد.

* رسمی: کالیدو کولیبالی طی انتقالی ۴۰ میلیون یورویی و با امضای قراردادی ۴ ساله از ناپولی به چلسی پیوست.

* رومانو: باشگاه بایرن مونیخ پیشنهاد بارسلونا برای فروش رابرت لواندوفسکی را پذیرفت.

 

پانزدهم جولای - بیست و چهارم تیرماه

* فلورین پلتنبرگ: بایرن پیشنهاد رسمی‌اش را برای جذب کنارد لایمر ارسال کرده. بازیکن خواهان پیوستن به بایرن است. لایپزیگ برای فروش او بیش از ۳۰ میلیون یورو می‌خواهد اما پیشنهاد بایرن کمتر از ۳۰ میلیون است.

رسمی: قرارداد ریاض محرز قراردادش با منچسترسیتی تا تابستان ۲۰۲۵ تمدید شد.

* رسمی: کریستین اریکسن، بازیکن فصل پیش تیم برنتفورد با قراردادی سه ساله به تیم منچستریونایتد پیوست.

* رومانو: پیشنهاد رسمی جدید بارسلونا برای جذب رابرت لواندوفسکی قرار است ارائه شود. همه طرف ها اکنون در تماس مستقیم هستند از جمله ایجنت او زهاوی برای رسیدن به توافق کامل. بارسلونا و لواندوفسکی در ۲۴ ساعت گذشته با بایرن اصرار داشت که هر چه زودتر این بازیکن به بارسا ملحق شود. 

* غیررسمی: جد اسپنس با قراردادی پنج ساله به ارزش اولیه ۱۲.۵ میلیون پوند به تاتنهام پیوست.

* رسمی: وین هنسی با قراردادی دو ساله از برنلی به ناتینگهام فارست پیوست.

* ناتان گیسینگ: چلسی پس از ناامیدی از جذب آکه، مجددا به سراغ ژول کونده رفته است. کونده و کیمپمبه از اهداف چلسی برای پست دفاع وسط هستند.

* دیوید اورنستین: جسی لینگارد هفته بعد تصمیم خود را خواهد گرفت، وی می‌خواهد تا جمعه ۲۲ جولای در باشگاه جدیدش باشد. لینگارد به MLS نمی‌رود اما پیشنهاد از لیگ عربستان با دستمزد سالیانه ۱۰ میلیون پوند را بررسی می‌کند. اولویت این بازیکن ۲۹ ساله ماندن در لیگ برتر است، سه پیشنهاد از پریمیر لیگ نیز روی میز قرار دارد اما پیشنهاد عربستانی ها هم یک گزینه جدی برای لینگارد محسوب می‌شود.

* سسک فابرگاس قرار است با انتقالی آزاد به تیم دسته دومی کومو ایتالیا بپیوندد. توافق کامل در مورد یک معامله رایگان وجود دارد، جزئیات نهایی به زودی حل می شود. قرارداد تا ژوئن ۲۰۲۴ معتبر خواهد بود.

* میدلزبورو برای جذب زک استفن به صورت قرضی از منچسترسیتی به توافق کامل رسیده است. تست پزشکی در ساعات آینده انتظار می رود انجام‌ شود. منچسترسیتی از او می‌خواهد تا زمانی که اورتگا را به‌عنوان دروازه‌بان دوم جدید جذب کرده، بتواند بازی‌های منظمی داشته باشد.

* متئو مورتو: بایرن مونیخ همچنان یک احتمال (گزینه) برای کریستیانو رونالدو می‌باشد، اما بایرن فعلا هیچ نشانه مشخصی از خود ارائه نکرده است.

* نیزار کینسلا: پرسنل کیمپمبه در مورد آینده خود دچار تعارض و تردید است. او عاشق پاریسن ژرمن می‌باشد اما چلسی تنها باشگاهی است که وی پی اس جی را به مقصد آن ترک خواهد کرد. به دلیل ارتباط قوی کیمپمبه با باشگاه فرانسوی، چلسی نیاز به متقاعد کردن این مدافع ۲۶ ساله دارد. تیاگو سیلوا و کانته نیز در مورد انتقال به استمفوردبریج، با کیمپمبه صحبت کرده‌اند.

* رسمی: فرهاد مشیری مالک اصلی اورتون با انتشار بیانیه ای اعلام کرد این باشگاه فروشی نیست. مشیری هم‌چنین تایید کرد تافی ها تا پایان نقل و انتقالات چند خرید جدید خواهند داشت.

* اتلتیک: همه چیز در مورد انتقال لیساندرو مارتینز به منچستر یونایتد توافق شده است. مبلغ پرداختی منچستر یونایتد توسط آژاکس پذیرفته شده و توافق شخصی با بازیکن انجام شده است.

* دیوید اورنستین: ناتان آکه در منچستر سیتی می ماند. چلسی علاقه شدیدی به جذب این بازیکن دارد اما تنها در صورتی به وی اجازه خروج می دهد که پیشنهادی مطابق ارزش وی ارائه شود. و هنوز این اتفاق نیفتاده است. و با توجه به تصمیم گواردیولا که آکه نقش کلیدی در برنامه های وی دارد تصمیم متقابل این بازیکن ماندن در منچستر سیتی است.

 

چهاردهم جولای - بیست و سوم تیرماه

* با وجود نزدیک شدن به چلسی در این هفته، سرژ گنابری همچنان به پیشنهاد قرارداد جدید بایرن اولویت داد است. او با آخرین پیشنهاد قرارداد مجذوب شده و مذاکرات در حال پیشرفت است. چلسی واقعا علاقه مند است اما اکنون گنابری در حال مذاکره با هیئت مدیره بایرن است.

* توماس توخل تصمیم گرفت که مقابل جذب کریستیانو رونالدو قرار بگیرد. خورخه مندز با تاد بوهلی صحبت هایی داشت اما تصمیم نهایی همیشه بر عهده سرمربی بوده است. چلسی اکنون بر روی معاملات مختلف متمرکز شده است. توخل علاقه ای به جذب کریستیانو ندارد.

* لاپورتا، رئیس بارسلونا: " عثمان دمبله تلاش زیادی برای ماندن در بارسلونا انجام داد و اکنون با بودجه ی دستمزد ما سازگار شده است. او همیشه دوست داشت اینجا بماند. ژاوی عثمان را دوست دارد و می‌خواهد او بخشی از تیم باشد".

* رومانو منچستریونایتد پس از مذاکرات بیشتر با بارسلونا برای خرید فرنکی دیونگ به توافق کامل رسیده است. پیشنهاد به ارزش ۸۵ میلیون یورو هزینه تضمین شده در حدود ۷۵ میلیون یورو به اضافه افزودنی‌ها. شرایط شخصی، هنوز باید حل شود؛ زیرا اولویت فرانکی ماندن در بارسلونا است.

* رسمی: آندره آ کامبیاسو از جنوا به یوونتوس پیوست. ۵.۵ میلیون یورو به اضافه دراگوسین کامبیاسو به صورت قرضی و به مدت یک فصل به بولونیا خواهد پیوست.

* مارکا: مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله و تا تابستان سال ۲۰۲۴ را به لیونل مسی ارائه بدهند. لئو بعد جام جهانی تصمیم خود را خواهد گرفت.

* بیلد: سرژ گنبری در آستانه‌ تمدید قرارداد خود با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۷ می‌باشد.

* آاس: خوان ماتا هافبک ۳۴ ساله و اسپانیایی سابق منچستریونایتد درحال مذاکره با سران لیدزیونایتد برای انتقالش به این تیم می‌باشد.

* فوت مرکاتو: علاقه‌ی باشگاه آاس رم به پائولو دیبالا ستاره ۲۸ ساله و آرژانتینی سابق یوونتوس جدی است و اخیراً پیشنهادی برای نمایندگان وی ارسال کرده است اما این بازیکن هنوز تصمیمی در مورد آینده‌اش نگرفته است.

* کوپه: باشگاه رئال پیشنهادی برای تمدید قرارداد آسنسیو نخواهد داد. باشگاه احتمال جدایی آسنسیو در تابستان امسال را دور از انتظار می داند. آسنسیو در تابستان امسال تمایلی به ترک رئال مادرید ندارد.

* سانتی اونا: دستمزد جدید دمبله ۱۱ میلیون یورو خالص است.

* نیکلو شیرا: باشگاه مونزا با نزدیکان مارسلو تماس گرفته تا او را به خدمت بگیرد.

* کریستین فالک: پس از کولیبالی، سران چلسی به سراغ جذب پرسنل کیمپمبه مدافع فرانسوی پاری سن ژرمن خواهد رفت.

* ایسکو به پیوستن به سویا بسیار نزدیک شده. بازیکن اسپانیایی قبلاً با کاهش دستمزد موافقت کرده است.

* فوت مرکاتو: ۹۰% کار انتقال میلان اسکرینیار به پاری سن ژرمن انجام شده است به زودی این انتقال نهایی می‌شود.

* جرارد رومرو: به دلیل برخورد باشگاه، ایجنت دی یونگ می‌خواهد فرانکی را به تیم دیگری انتقال دهد.

 

سیزدهم جولای - بیست و دوم تیرماه

رحیم استرلینگ بازیکن فصل گذشته تیم منچسترسیتی با گذشت ۷ سال از این تیم جدا شد و با قراردادی پنج ساله به چلسی پیوست.

* رسمی: فرانسیسکو ترینکائو وینگر ۲۲ ساله و پرتغالی بارسلونا در انتقالی یک ساله و قرضی به اسپورتینگ پیوست. این باشگاه می‌تواند با پرداخت ۱۰ میلیون یورو، قرارداد ترینکائو را دائمی کند.

* بارسلونا اعلام کرد رافینیا برزیلی را با مبلغ ۶۷ میلیون یورو با قراردادی ۵ ساله تا سال ۲۰۲۷ از لیدز یونایتد به خدمت گرفته است.

* رسمی: ماریو گیلا مدافع رئال مادرید با قراردادی ۵ ساله به لاتزیو پیوست.

* جولین لاورنس از ESPN: بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن شانس جذب کریستیانو رونالدو را رد کرده اند و توماس توخل نیز علاقه ای به جذب این ستاره ندارد.

* جانلوکا دی مارتزیو: انتقال کولیبالی به چلسی قرار است تا امروز نهایی شود. رقم انتقال ۳۸ میلیون یورو به اضافه ۲ میلیون یورو پاداش است و دستمزد سالیانه کولیبالی نیز ۱۰ میلیون یورو خواهد بود.

* فابریزیو رومانو: سران منچستر یونایتد امروز با آژاکس دیدار خواهند کرد تا در مورد معامله لیساندرو مارتیتز گفتگو کنند. مذاکرات اکنون وارد مراحل کلیدی می‌شود. پیشنهاد قبلی از سوی آژاکس رد شده بود اما آنها در نهایت آماده فروش مارتینز با شرایط مد نظرشان هستند. بازیکن برای انتقال به لیگ برتر، به آژاکس فشار می‌آورد.

 

دوازدهم جولای - بیست و یکم تیرماه

* دو باشگاه بارسلونا و لیدزیونایتد برای انتقال را به توافق نهایی دست پیدا کردند و به زودی این خرید اعلام می‌شود.

* کالیدو کولیبالی در ماه ژوئن به عنوان نامزدی در لیست خرید چلسی معرفی شد و همچنان یکی از گزینه هاست. جلسه جدید با ایجنت او در روز دوشنبه انجام شد. ناتان آکه نیز در حال مذاکره است‌، در حالی که باشگاه احساس می کند بایرن در رقابت برای ماتیاس دی لیخت پیشتاز است زیرا از نظر‌ شرایط شخصی با او به توافق رسیده است.

* رسمی: لوئیس فرگوسن به بولونیا پیوست. بولونیا هافبک اسکاتلندی با ۳.۵ میلیون یورو از آبردین به خدمت گرفت که تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد.

* رومانو: چلسی شروع به بررسی وضعیت سرژ گنابری کرده است. رافینیا به بارسا می رود، چلسی می خواست بفهمد که وضعیت مذاکرات بین گنابری و بایرن بر سر قرارداد جدید چگونه است. هیچ پیشنهادی از سوی آرسنال یا منچسترسیتی وجود ندارد. چلسی، علاقه مند است.

* بارسلونا بالاخره پیشنهاد رسمی برای رافینیا را ارائه کرد، لیدز در آستانه پذیرش است! ۵۸ میلیون یورو که با احتساب پاداش ها تا ۶۸ میلیون یورو می رسد به لیدز پرداخت می شود. همه طرف‌ها منتظرند تا بارسا بتواند و آماده ثبت نام رافینیا در لالیگا باشد، سپس قرارداد امضا خواهد شد. 

* اکیپ: ریاض محرز به تمدید قرارداد با منچستر سیتی تا سال ۲۰۲۵ نزدیک است.

* منچستر یونایتد اکنون از جذب لیساندرو مارتینز اطمینان پیدا کرده است. بعد از رد پیشنهاد یونایتد در هفته گذشته، بزودی مذاکرات از سر گرفته می‌شود. آژاکس آماده است تا در مورد مبلغ انتقال صحبت کند. مارتینز در حال فشار آوردن به آژاکس است تا در تابستان این تیم را ترک کند.

رسمی: رودری هافبک اسپانیایی منچستر سیتی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۷ با این تیم تمدید کرد.

* جانلوکا دی مارتزیو: ‌بند فسخ قرارداد دلیخت ۱۲۵ میلیون یورو است اما یوونتوس آماده است با مبلغ پایه ۱۰۰ میلیون یورو با سایر باشگاه ها وارد مذاکره شود.

* فوت مرکاتو: لایوین کورزاوا مدافع فرانسوی پاری سن ژرمن این تیم را در تور پیش فصل همراهی نخواهد کرد به نظر می‌رسد جدایی اش قطعی می‌باشد.

* اسکای: روبرت لواندوفسکی تا رسمی نشدن قراردادش با بارسلونا، همانند یک فوتبالیست حرفه ای در تمرینات بایرن مونیخ حاضر خواهد شد و اعتصابی در کار نخواهد بود.

* جرارد رومرو: منابع من در بارسلونا به من می گویند که انتقال فرنکی به منچستریونایتد بسیار بسیار داغ است.

* تاک اسپورت: باشگاه منچستریونایتد روبن نوس و یوری تیلمانس را به عنوان گزینه‌های جانشین فرنکی دی‌یونگ پس از عدم موفقیت در جذب وی در نظر دارد.

* مت لاو: چلسی می خواهد گنابری را به عنوان جایگزین رافینیا به خدمت بگیرد. بارسلونا پیشنهاد خود را برای جذب رافینیا به ۵۵ میلیون پوند افزایش داد.

* رسمی: آرتور ویدال با عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۳ به فلامینگو برزیل پیوست.

 

یازدهم جولای - بیستم تیرماه

* جان پرسی خبرنگار تلگراف: پیشنهاد ۲۰ میلیون پوندی اورتون برای جذب مورگان گیبس وایت توسط ولورهمپتون رد شد. کریستال پالاس و ناتینگهام فارست نیز به جذب این بازیکن علاقمند هستند.

* رسمی: آندریاس پریرا هافبک منچستر یونایتد با امضای قراردادی دائمی تا سال ۲۰۲۶ به فولام پیوست.

* رسمی: شیخ دوکوره، هافبک ۲۲ ساله و مالیایی لانس با قراردادی ۵ ساله به کریستال‌پالاس پیوست.

* باشگاه برنتفورد قرارداد کین لوئیس پاتر با هال سیتی را با مبلغ ۱۶ میلیون پوند به اضافه افزودنی ها تکمیل کرد. او به زودی قراردادی شش ساله امضا خواهد کرد.

* اریک تن هاگ: فرانکی دی یونگ؟ من هرگز در مورد بازیکنانی که با باشگاه های دیگر قرارداد دارند صحبت نمی کنم. من در مورد فرانکی پاسخی نمی دهم.چند خرید؟ ما هنوز به دنبال بازیکنانی در خط میانی و خط حمله هستیم.

* پل پوگبا، بازیکن ملی پوش فرانسوی با قراردادی ۴ ساله به تیم یوونتوس پیوست.

* رحیم استرلینگ دیروز بخش اصلی تست های پزشکی را در لندن انجام داد و قراردادش تا ژوئن ۲۰۲۷ امضا شد به علاوه گزینه ای برای تمدید برای فصلی دیگر به عنوان بازیکن جدید چلسی. فقط زمان‌ لازم است تا بیانیه رسمی منتشر شود.

* آندریاس پریرا به تازگی قرارداد خود را به عنوان بازیکن جدید فولام امضا کرده است. مشکلی وجود ندارد، معامله تا ژوئن ۲۰۲۶ تکمیل شد به علاوه گزینه برای سال آینده. منچستریونایتد ۱۰ میلیون پوند به اضافه ۳ میلیون پوند به صورت اضافه دریافت خواهد کرد.

* اکیپ: مارسی در حال کار کردن بر روی جذب نونو تاوارس مدافع آرسنال با قراردادی قرضی است. احتمالا در این قرارداد گزینه خرید بصورت دائمی نیز وجود داشته باشد.

* رسمی: معاوضه بین فرایبورگ و آگزبورگ انجام شد: مایکل گرگوریچ به فرایبورگ پیوست که تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد. ارمدین دمیروویچ به آگزبورگ پیوست که تا سال ۲۰۲۶ قرارداد دارد.

* حسن صالحمیدزیچ، مدیر بایرن در ایتالیا خواهد بود. او مذاکرات خود را برای ماتیاس دلیخت آغاز خواهد کرد. هیچ مشکلی در مورد پیشنهاد قرارداد وجود ندارد اما یوونتوس همچنان منتظر پیشنهاد رسمی اولیه بایرن و چلسی است. 

* رافینیا به لیدز فشار می آورد تا معامله با بارسلونا را انجام دهد. او در حال مبارزه برای پیوستن به بارسا در روزهای آینده پس از بهبود پیشنهاد کاتالانی ها است. هنوز چراغ سبز نهایی از سوی لیدز وجود ندارد.

* اسپورتینگ برای خرید فرانسیسکو ترینکائو با بارسلونا به توافق کامل رسیده است. هزینه ۱۰ میلیون یورو برای مالکیت ۵۰٪ بازیکن تأیید شده است که در یک سال پرداخت می شود. او برای تکمیل این انتقال،‌ الآن‌ در لیسبون است. بارسلونا یک بند بازخرید معتبر برای سه سال آینده خواهد داشت.

* وین رونی به عنوان سرمربی جدید دی سی یونایتد بر اساس گزارش نشریه ام ال اس اسکوپ منصوب خواهو شد. توافق در حال حاضر برقرار است؛ پس از تصمیم رونی برای ترک دربی کانتی چند روز پیش! قرارداد و اسناد در حال آماده شدن است. رونی در سال ۲۰۱۸ به عنوان بازیکن به دی سی یونایتد پیوست و اکنون به عنوان سرمربی بازگشته است.

 

دهم جولای - نوزدهم تیرماه

 

* مذاکرات از ژوئن برای تمدید قرارداد فیکایو توموری با میلان در حال پیشرفت است. او عاشق باشگاه است و آماده است تا سال ها در میلان بماند. قرارداد بلندمدت جدید با عوامل او مورد بحث قرار گرفت.

* رومانو: باشگاه‌های MLS برای تابستان آینده به سراغ سرخیو بوسکتس رفتند. او بخش کلیدی پروژه ژاوی برای این فصل است اما هنوز درباره قرارداد او که در ژوئن ۲۰۲۳ منقضی می شود صحبتی نشده است. بوسکتس ۱۰۰% در این فصل می ماند و سپس تابستان آینده می تواند باشگاه را ترک کند.

* تست های پزشکی از قبل برای رحیم استرلینگ در لندن برنامه ریزی شده بود تا انتقال او به چلسی را با قراردادی دائمی تکمیل کند. استرلینگ قراردادی با چلسی تا ژوئن ۲۰۲۷ با گزینه تمدید برای فصل بعدی قرارداد امضا می‌کند.

* رومانو: منچستریونایتد هنوز توافق کاملی با آژاکس برای خرید لیساندرو مارتینز ندارد. پیشنهاد جدید به ارزش ۵۰ میلیون یورو است ولی هنوز کافی نیست اما مذاکرات ادامه خواهد داشت زیرا لیساندرو می خواهد تجربه بازی در لیگ برتر را در تابستان امسال امتحان کند. روزهای آینده برای درک موقعیت نهایی آژاکس بسیار مهم خواهد بود.

* رومانو: بارسلونا در گفتگو با سزار آزپیلیکوئتا برنامه خود را برای جذب او در هفته های آینده تایید کرده است، اما چلسی همچنان در حال درخواست مبلغی است، پس مذاکرات لازم است. هیچ چیز پیشرفته‌ای بین چلسی و سرجینو دست وجود ندارد.

* منچسترسیتی برنامه های خود را تغییر نداده است: آن‌ها تابستان امسال یک مدافع میانی جدید به خدمت خواهند گرفت در صورتی که ناتان آکه به چلسی بپیوندد (حداقل ۴۰ میلیون پوند درخواست می‌کنند). جوسکو گواردیول، شانس بالایی دارد اما لایپزیش می خواهد او را حفظ کند. کوکورلا، هنوز یک هدف برتر در نظر گرفته می‌شود. در انتظار پیشنهاد برای او هستیم.

* رومانو: همانطور که اوضاع نشان می‌دهد، آرسنال هیچ پیشنهادی برای وینگر لیل، اِدون ژِگرُوا نفرستاده است و همچنین هیچ مذاکراتی در جریان نیست تا قراردادی با انگولو کانته امضا شود.

* رومانو: توپچی‌های لندنی بعد از خرید ژسوس باز هم قصد خرید مهاجم دارند. اما نه یک مهاجم مرکزی با تگ ۵۰ میلیون یورویی!

* دیوید اورنشتین: چلسی و منچسترسیتی برای خرید رحیم استرلینگ به ارزش ۵۰ میلیون پوند به توافق کامل دست یافتند.

* کریستین فالک: سران پاری سن ژرمن منتظر منتفی شدن انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا هستند تا سر فرصت برای جذب این مهاجم لهستانی اقدام کنند.

* آ.اس: آنچلوتی می‌خواهد در صورت جدایی آسنسیو یک مهاجم جذب کند.

* دیلی استار: حامیان اصلی منچستریونایتد به باشگاه فشار می‌آورند تا کریستیانو رونالدو را در تابستان امسال حفظ کند.

* فابریتزیو رومانو: وینیسیوس جونیور قرارداد جدید امضا کرد. اکنون پس از توافق شفاهی که ماه گذشته فاش شد، این کار انجام شده است. طبق خواسته فلورنتینو پرز، قرارداد جدید تا سال ۲۰۲۷ معتبر خواهد بود. باشگاه بهترین لحظه را برای اعلام آن تصمیم خواهد گرفت اما اکنون امضا شده است.

* دیلی استار: آرسنال در حال بررسی جذب انگولو کانته است و ۱۲ ماه از قرارداد این بازیکن باقی مانده است.

* اسپورت وان: طی خبری مدعی شده است سران بارسلونا به زودی پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی را که قیمت مد نظر سران بایرن مونیخ نیز می‌باشد برای روبرت لواندوفسکی ارائه خواهند داد.

 

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30973

ارسال نظر