ماجرای کنار گذاشتن رامین رضاییان از پرسپولیس چه بود ؟

برخی تصور می‌کنند رامین رضاییان به دلیل حضور در برنامه فوتبال برتر و طرح صحبت‌هایی که با مخالفت باشگاه مواجه شد با عدم تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه شده است در حالی که حقیقت چیز دیگری است.

ماجرای کنار گذاشتن رامین رضاییان از پرسپولیس چه بود ؟

بحث کنار گذاشتن رامین رضاییان از لیست تیم پرسپولیس برای فصل جدید ماجرایی بود که در استادیوم فولاد شهر کلید آن زده شد. در این بازی که بین پرسپولیس و ذوب آهن با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید کادر فنی تیم پرسپولیس تصمیم گرفت سیامک نعمتی را به جای رامین رضاییان وارد زمین کند؛ رامین در حالی که قصد نداشت به کنار زمین بیاید در نهایت با اعتراض تند افشین پیروانی به کنار زمین آمد تا سیامک نعمتی به جای او وارد میدان شود. زمانی که رامین رضاییان روی نیمکت نشست در گفتگو نه چندان دوستانه با افشین پیروانی تعویض خود را نابهنگام توصیف کرد و اینجا بود که کریم باقری وارد مجادله شد و با اعتراضی تند به رامین رضاییان از او خواست ماجرا را تمام کند. 

یحیی گل محمدی در پایان بازی خیلی دوست نداشت در مورد این موضوع صبحت کند چرا که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر می‌حنگید و نمی‌خواست تیمش به حاشیه کشیده شود. البته رامین رضاییان بلافاصله بعد از بازی از کادر فنی تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد. یحیی گل محمدی در همان استادیوم فولاد شهر به خاطر این حرکت رامین رضاییان تصمیم گرفت این بازیکن را برای فصل بعدی از لیست تیم کنار بگذارد که این کار را هم انجام داد و در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تصمیم گرفت دانیال اسماعیلی فر را به جای رامین رضاییان بخدمت بگیرد. 

رامین رضاییان در حالی به تعویض خود در استادیوم فولاد شهر معترض شد که در تیم یحیی گل محمدی؛ کاپیتان سید جلال حسینی حتی حاضر شده بود در دقیقه ۹۰ به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود. 

 رضاییان پیش تر هم از سوی برانکو ایوانکوویچ به دلیل درگیری با علی علیپور از اردوی تیم پرسپولیس کنار گذاشته شده بود. 

مدافع سرخ ها بعد از اینکه با عدم  تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه شده بود به قطر رفت و چند روزی با تیم الشحانیه تمرین کرد و در نهایت امروز به باشگاه سپاهان پیوست. 

 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30833

ارسال نظر