اظهارات تند و بی‌سابقه معاون پرسپولیس علیه درویش و گل‌محمدی

معاون باشگاه پرسپولیس در اظهاراتی بی‌سابقه علیه مدیرعامل باشگاه و حتی سرمربی این تیم موضعی گرفت.

اظهارات تند و بی‌سابقه معاون پرسپولیس علیه درویش و گل‌محمدی

عطاالله خسرویان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه یک باشگاه می‌تواند از پول بورس استفاده کند اما پرسپولیس چنین شرایطی ندارد اظهار داشت:‌ من از بهمن ماه سال گذشته به عنوان معاون اقتصادی در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شدم و در همان ابتدای کار چند جلسه کارشناسی با آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان انجام دادیم. او فردی با سواد، کاربلد و ورزشی است که به مسائل اقتصادی نگاه روشنی دارد اما انتقادی به او وارد است و آن اینکه بازوان توانمندی بر پرسپولیس ندارد تا کارها طبق سلایق او به صورت حرفه‌ای پیش برود.

وی افزود: آقای درویش عزیز ماست اما متأسفانه او برعکس وزیر ورزش، به مسائل، اعتقاد کارشناسی و علمی ندارد. او از مسائل اقتصادی نه اطلاعی دارد و نه به مسائل علمی در آن اعتقاد دارد!‌ از ابتدای حضورم در باشگاه پرسپولیس با برنامه‌های عملی و علمی ورود کردیم تا بتوانیم به صورت موازی و در بحث ارزش افزوده برای باشگاه پرسپولیس بتوانیم درآمدزایی کنیم اما با تفکرات آقای درویش نتوانستیم کاری انجام دهیم و الان چند ماه است که من به عنوان معاون اقتصادی باشگاه اطلاعی از مسائل اقتصادی ندارم! رویکرد آقای درویش برای اداره باشگاه همان کمک‌های مالی و اسپانسری است که البته این مسأله در سال‌های گذشته نشان داده که برای باشگاه فقط بدهی دارد. او به دنبال انجام کارهای علمی و اقتصادی نیست هر چند که او به حقوق قضایی آشنا است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:‌پرسپولیس جایگاه بزرگی دارد اما برای کار در آن باید بستر فراهم باشد و باید مدیریت باشگاه بخواهد تا من در خدمت باشم. الان دو نفر به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس معرفی شده‌اند و دیده‌ام که آقایان شهریاری و خبیری به عضویت هیأت مدیره درآمدند. من شناخت جزئی دارم اما می‌دانم موانعی وجود دارد که این معارفه انجام نشده هواداران عاقل و باهوش هستند و می‌دانند بعد از قرارداد با بازیکنان و کارهای اسپانسری از اعضای هیأت مدیره رونمایی می‌شود تا آنها ماشین امضاء‌ شوند! در این شرایط آنها خروجی هم نخواهند داشت هر چند که من برای آنها احترام زیادی قائل هستم.

خسرویان با انتقاد از سرمربی پرسپولیس گفت:‌با احترام به آقای یحیی گل‌محمدی باید بگویم او باید به مسائل فنی بپردازد. شاید آقای سجادی حرف مرا بشنود و ناراحت شود اما به نظر من وزیر ورزش و جوانان به پرسپولیس بیشتر از استقلال خدمت کرده است هر چند که برای وزیر ورزش پرسپولیس و استقلال فرقی ندارد. درباره برداشت پول‌ها و آزادسازی آن باید بگویم که این مسأله یک پروسه حقوقی دارد و اگر باشگاه این کار را انجام ندهد در آینده شرایط سخت خواهد شد. دوره اداره باشگاه با چاکرم، مخلصم گذشته است و نمی‌شود باشگاه را اینطور اداره کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با برنامه ۴ـ ۴ـ ۲ رادیو جوان افزود: اگر استقلال پولی از بورس برداشت کرده حتماً در چارچوب مسائل قانونی بوده و مدیریت باشگاه پرسپولیس هم می‌توانست این کار را انجام دهد. خرج کردن این پول شرایطی دارد و نباید این مبلغ که حاصل حضور هواداران در بورس بوده برای خرید زمین در کردان و خرید ساختمان هزینه شود. ما باید کارهای ساختاری انجام دهیم اما اینگونه کارها برای ۴۰ سال پیش است. آقای درویش باید در رویکرد مدیریتی خود تغییراتی انجام دهد.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30822

ارسال نظر