بمب اصلی نقل و انتقالات در راه سپاهان

باشگاه سپاهان به دنبال به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی گالاتاسرای است.

بمب اصلی نقل و انتقالات در راه سپاهان

 باشگاه سپاهان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. سپاهانی‌ها در روزهای اخیر با جدیت پیگیر پرونده انتقال بافتیمبی گومیس ستاره سابق الهلال و مهاجم فصل قبل گالاتاسرای ترکیه هستند. مهاجمی که پیش از این بارها برابر تیم‌های ایرانی در آسیا به میدان رفته و عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته است.

روند انتقال گومیس تا به اینجای کار مثبت بوده و این بازیکن با سپاهان به توافق اولیه رسیده است. گفته می‌شود در صورتی که اتاق غیرمنتظره‌ای در خصوص جذب این بازیکن نیفتد گومیس یکشنبه وارد ایران خواهد شد تا قرارداد رسمی خود را با سپاهان به امضا برساند.

حضور این بازیکن باسابقه و مطرح می‌تواند بمب اصلی نقل و انتقالات این فصل لیگ برتر ایران لقب بگیرد. چهره‌ای که علاقه مندان به فوتبال ایران او را با شادی گل‌های عجیبوالبته کمی ترسناکش به یاد دارند.

گومیس مهاجم ۳۶ ساله فرانسوی بعد از ۴ سال درخشش برای الهلال عربستان و دو قهرمانی با تیم سعودی در آسیا از در زمستان راهی گالاتاسرای شد.

سایت «اسپور» ترکیه هم در این خصوص خبر داد باشگاه گالاتاسرای تصمیم گرفته قرارداد امبای دیاگنه و بافتیمبی گومیس را فسخ کند و این دو بازیکن در لیست خروجی تابستانی تیم قرار دارند.

 

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30705

ارسال نظر