لژیونر ایرانی محبوب راهی کدام تیم می شود؟

۲ باشگاه مدعی رقابت شدیدی برای در اختیار گرفتن لژیونر ایرانی دارند و باید دید در نهایت این بازیکن راهی کدام تیم خواهد شد.

 لژیونر ایرانی محبوب راهی کدام تیم می شود؟

استقلالی‌ها از مدت‌ها پیش به دنبال جذب محمد محبی وینگر ایرانی تیم سانتاکلارای پرتغال هستند. باشگاه پرتغالی اصرار به واگذاری این بازیکن با انتقال قرضی دارد و آبی‌ها به دنبال این بودند که این انتقال قطعی باشد. هر چند در ادامه و با رقم درخواستای سانتاکلارا مدیارن استقلال پیشنهاد قرارداد قرضی دو ساله را  مطرح کردند.

با این حال روند طولانی این انتقال باعث شده تا اینطور به نظر برسد که جذب محبی از سوی استقلالی‌ها منتفی شده است. این در حالی است که آبی‌ها همچنان در حال مذاکره با این باشگاه هستند تا بازیکنی که مورد تایید ساپینتو هم قرار گرفته را آبی پوش کنند.

البته گفته می شود باشگاه سپاهان هم به صورت جدید پیگیری بازگرداندن محمد محبی به اصفهان است و معمولا سپاهانی‌ها وقتی وارد رقابت برای جذب یک بازیکن می شوند کمتر اتفاق می افتد که در پرونده آن انتقال شکست بخورند.

با این همه در بازگشت محبی به فوتبال ایران حالا تصمیم خود او هم تعیین کننده شده است. در صورتی که پیشنهاد دو باشگاه ایرانی برای جذب این بازیکن نزدیک باشد این محمد محبی است که باید انتخاب کند به تیم سابقش بازگردد و یا اینکه فضایی جدید در فوتبال ایران را تجربه کند.

طی هفته پیش رو پرونده انتقال محمد محبی تعیین تکلیف خواهد شد  باید دید این بازیکن در نهایت پیراهن کدام تیم را برای فصل آینده بر تن خواهد کرد.

 
منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30679

ارسال نظر