ساپینتو از مدیرعامل استقلال ۲ بازیکن درخواست کرد

ساپینتو سرمربی استقلال که همچنان منتظر حضور محمد محبی در تمرینات استقلال است نام دو بازیکن جدید را به مدیران تیم ارائه کرده تا جذب استقلال شوند

ساپینتو از مدیرعامل استقلال  ۲ بازیکن درخواست کرد

ساپینتو این ۲ بازیکن را برای استقلال می‌خواهد

ساپینتو در دو پست با کمبود بازیکن مواجه شده و نام دو بازیکن را به مدیران ارائه کرده است.

 

 ساپینتو سرمربی استقلال که همچنان منتظر حضور محمد محبی در تمرینات استقلال است نام دو بازیکن جدید را به مدیران تیم ارائه کرده تا جذب استقلال شوند. سرمربی استقلال معتقد است که تیم در دو پست با کمبود بازیکن و مشکل روبروست و مسوولان تیم باید این مشکل را حل کنند.

وی یک هافبک میانی و همچنین یک مدافع راست درخواست کرده که البته اولویتش بازیکن خارجی است اما مدیران تیم در پی جذب بازیکنان لیگ برتری هستند. البته استقلال در دفاع راست صالح حردانی را در اختیار دارد و چند بازیکن نیز در میانه میدان جذب شدند اما سرمربی تیم باز هم در این دو پست احساس نیاز می کند.

سردار آجورلو مدیرعامل استقلال به سرمربی تیم فوتبال اعلام کرده برای صرفه جویی در هزینه‌ها به نفع تیم است که از بازیکنان داخلی استفاده کند اما ساپینتو نام دو بازیکن در پست‌های مورد نظرش را به باشگاه ارائه کرده و اولویتش این بازیکنان است اما اعلام کرده در صورت عدم موفقیت باشگاه وی با گزینه‌های داخلی نیز مشکلی ندارد و منتظر فیلم بازی این نفرات است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30673

ارسال نظر