سرمربی سابق منچستریونایتد سرمربی تیم ملی می‌شود

سرمربی سابق تیم منچستریونایتد گزینه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران بعد از برکناری دراگان اسکوچیچ است.

سرمربی سابق منچستریونایتد سرمربی تیم ملی می‌شود

یک رسانه فرانسوی مدعی شد سرمربی سابق تیم منچستریونایتد گزینه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران بعد از برکناری دراگان اسکوچیچ است؛ هرچند که وی به ایران نخواهد آمد.

روز گذشته بود که کمیته فنی فدراسیون فوتبال اعلام کرد صلاحیت دراگان اسکوچیچ را برای ادامه کار در تیم ملی فوتبال ایران رد کرده است و به این ترتیب رأی به برکناری این مربی کُروات داد؛ آن‌هم در شرایطی که تیم ملی کشورمان باید چند ماه دیگر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت کند.

گمانه زنی‌ها برای انتخاب جانشین اسکوچیچ هرچند از مدتها قبل و پیش از اعلام خبر برکناری او آغاز شده بود اما طی ۲۴ ساعت اخیر به اوج خود رسیده است. از یک سو گفته می‌شد کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ گزینه‌های خارجی مدنظر برای تیم ملی بودند و از سوی دیگر از علی دایی، امیر قلعه نویی و جواد نکونام به عنوان مربیان داخلی برای جانشینی اسکوچیچ نام برده می‌شود.

ابراهیم قاسمپور سخنگوی کمیته فنی اعلام کرد که صلاحیت کی روش در این کمیته تأیید نشده است و برانکو هم تاکید کرد که پیشنهادی از ایران نداشته و به قراردادش با تیم ملی عمان پایبند است.

در این میان اما بحث یک مربی خارجی دیگر هم مطرح شده است؛ «اوله گونار سولسشر» نروژی سرمربی سابق تیم منچستریونایتد که در حال حاضر بدون تیم است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30319

ارسال نظر