«کی روش» وعده انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون

تحرکات سیاسی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نارضایتی و خشم برخی از اعضای مجمع را به هم داشته است.

«کی روش» وعده انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون

گفته می شود نامزدی که تصور می کند با بلیط کی روش می تواند سوار قطار فوتبال شود اقبال ناچیز خودش را در مجمع از دست داده و حالا بسیاری از اعضای مجمع به تحرکات و اقدامات سیاسی او خصوصا قبل از آغاز رسمی انتخابات فوتبال و حتی پیش از ثبت نام معترض هستند.

مدیر سابق فدراسیون فوتبال که عکس های یادگاری زیادی در کنار کی روش به ثبت رسانده تصور می کند با سست کردن جایگاه اسکوچیچ مورد اعتماد نهادهای سیاسی قرار می گرد و به عنوان آلترناتیو مسئولین فعلی فدراسیون فوتبال با اقبال مناسب در مجمع شانس اصلی پیروزی در انتخابات هشتم شهریور به شمار خواهد رفت.

این نامزد بالقوه انتخابات همچنین بر این باور است که با اینگونه اقدامات و نزدیک شدن به کی روش مجمع فوتبال نیز به بهانه ایجاد تغییر در کادر فنی تیم ملی و بازگرداندن مربی پرتغالی به او اعتماد خواهند کرد حال آنکه کی روش اساسا در بین اعضای مجمع از اقبالی برخوردار نبوده و نیست.

روسای هیات های فوتبال استان ها، برخی از باشگاه های فوتبال، خصوصا فوتسالی ها و باشگاههای فوتبال ساحلی همچنین مربیان و کاپیتان های تیم های ملی غیر از فوتبال کی روش را عامل تبعیض و تخصیص امکانات به تیم ملی بزرگسالان می دانند و فراموش نکرده اند که در زمان حضور او و دوستانش اعتبارات، سرمایه و همه امکانات فدراسیون تنها به گروه حامیان کارلوس اختصاص میافت، سایر تیم های ملی حق استفاده از امکانات مرکز ملی را نداشتند، استان ها و باشگاههای شهرستانی در تقابل آشکار با او و حامیانش قرار داشتند و بازگشت دوباره این کابوس نیز فوتبال ایران را به همراه دوران سخت باز می گرداند.

از سویی مداخله در امور تخصصی و فنی فدراسیون فوتبال یکی از خط قرمزهای مجمع است، مجمعی که همواره بر ضرورت استقلال فدراسیون در اداره اموری داخلی اش تاکید داشته و زیر بار تغییر بر اساس تصمیمات خارج از فوتبال نخواهد رفت. مجموعه این معادلات شانس کی روش برای بازگشت به فوتبال ایران را کاهش داده اما در حقیقت شانس پیروزی نامزد نزدیک به کی روش را نیز از بین برده است.

مدیر سابق فدراسیون که هفته گذشته در نشست با نمایندگان رسانه ها از ایجاد تحول و اداره مقتدرانه فوتبال سخن می گفت در بین اعضای مجمع حالا متهم است به تلاش برای بر هم زدن آرامش فوتبال با استفاده از عوامل و قدرت های خارج از فوتبال و البته اتصال به کی روش به منظور استفاده از یک بلیط دو نفره برای نشست بر صندلی ریاست فوتبال و هدایت تیم ملی. 

بر این اساس نه تنها کی روش که حالا رفیق سال های نه چندان دور کی روش هم بیش از هر زمان دیگر از فدراسیون فوتبال و تیم ملی دور شده اند و حداقل به اقبال و حمایت مجمع فوتبال امیدی نخواهند داشت.

 

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29825

ارسال نظر