لاپورتا: از لواندوفسکی بابت این همه تلاش ممنونیم

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد آنها منتظر پاسخ بایرن مونیخ در مورد رابرت لواندوفسکی هستند.

لاپورتا: از لواندوفسکی بابت این همه تلاش ممنونیم

بارسلونا در هفته های اخیر چندین پیشنهاد برای خرید رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ ارسال کرده و امیدوار به جذب این مهاجم گلزن در فصل تابستان هستند. در مراسم معارفه آندریاس کریستنسن، خوان لاپورتا در مورد تلاش برای جذب لواندوفسکی و البته شرایط مالی امیدوارکننده بارسلونا در ماه های پیش رو صحبت کرده است.

خوان لاپورتا گفت: "ما پیشنهادی برای رابرت لواندوفسکی ارسال کرده ایم، بایرن در حال ارزیابی آن است و ما منتظر پاسخ این باشگاه هستیم و البته امیدواریم پاسخ آنها مثبت باشد. همچنین از این فرصت استفاده کرده و از لواندوفسکی بابت همه تلاش هایی که انجام داده، تشکر می کنم. من با ژاوی صحبت کرده ام و او برای آغاز فصل جدید بسیار هیجان زده است.

آینده جرارد پیکه؟ او به من گفت که می‌خواهد یک فصل عالی داشته باشد، جرارد پیکه در حال حاضر بسیار مشتاق و با انگیزه است. پیکه به عنوان کاپیتان نقش مهمی برای کمک به بازیکنان جدید خواهد داشت و همیشه اینگونه بوده است. من هرگز وارد مسائل فنی نمی شوم.

فعال شدن اهرم دوم اقتصادی؟ تا زمانی که این قرارداد را امضا نکنیم، بازیکنان بیشتر را جذب نخواهیم کرد. این قاعده کلی است، اگرچه ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد. اعتبار بارسا بازگشته، اما به دلیل وضعیت اقتصادی به ارث رسیده از شرایط سابق، این عملیات سختی بیشتری دارد. اگرچه برخی از رقبا می خواهند از این وضعیت اقتصادی استفاده کنند، اما زمانی که ما اولین پیام را به بازار ارسال کنیم، این موضوع پایان می یابد. ما خوش شانس هستیم که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان خودشان می خواهند به بارسلونا بیایند."

منبع: ورزش3

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29721

ارسال نظر