توضیحات زنوزی در خصوص بازیکنان جذب شده تراکتور

با شروع رسمی فعالیت نقل و انتقالاتی تراکتور، مراسم معارفه قربان بردیف هم برگزار شد. در این مراسم، محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور درباره بازیکنانی که به این تیم جذب شدند، توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات زنوزی در خصوص بازیکنان جذب شده تراکتور

میلاد کر، مدافع ۱۸ ساله تیم‌های پایه ذوب‌آهن و رضا کاخ‌ساز، دروازه‌بان تیم پیکان با عقد قراردادی به تراکتور پیوستند. این دو بازیکن سابقه بازی در تیم‌ملی امید را در کارنامه‌شان دارند.

همچنین پوریا آریا کیا، مدافع کناری فصل گذشته آلومینیوم اراک هم به جمع شاگردان بردیف پیوست. این مدافع ۳۲ ساله عملکرد خوبی در لیگ بیست و یکم برای آلومینیوم داشت.

پیش از این محمدرضا خانزاده از گل‌گهر به تراکتور بازگشت و قرارداد محمد آقاجان‌پور، مدافع تراکتوری‌ها به مدت ۲ سال تمدید شد.

با شروع رسمی فعالیت نقل و انتقالاتی تراکتور، مراسم معارفه قربان بردیف هم برگزار شد. در این مراسم، محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور درباره بازیکنانی که به این تیم جذب شدند، توضیح داد: آقای بردیف تمامی بازیکنان داخلی و خارجی را خودش انتخاب می‌کند و من به ایشان قول دادم هر بازیکنی که بخواهند و در صورت تمایل خود بازیکن، جذب خواهیم کرد.

او افزود: مذاکره با سه بازیکن خارجی مدنظر آقای بردیف در حال انجام بوده و تا چند روز آتی به نتیجه ختم خواهد شد، همچنین یک بازیکن خارجی دیگر در مرحله انتخاب قرار دارد. مذاکره با چند بازیکن داخلی در حال انجام بوده و ان‌شاالله به توافق دست یابند و امسال به موفقیت برسیم.

با توجه به صحبت‌های زنوزی و بازیکنانی که به تراکتور پیوستند، می‌توان نتیجه گرفت که قربان بردیف از وضعیت دفاعی تراکتور خصوصا درباره بازیکنان ذخیره راضی نبوده است.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29378

ارسال نظر