گل محمدی به خواسته‌هایش رسید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد نقل و انتقالاتی این تیم گفت: خواسته های فنی این تیم کاملا برآورده شده است و می تواند باز هم هواداران را امیدوار کند.

گل محمدی به خواسته‌هایش رسید

بهزاد داداش زاده در خصوص جذب بازیکنان مطرح از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر بخواهیم روی اسم‌ها تمرکز کنیم و بازیکنان را بسنجیم کار اشتباهی است بلکه باید عملکرد آنها را در یکی دو سال گذشته در مستطیل سبز سنجید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازیکنان جدید پرسپولیس قطعاً می‌توانند با تجربه بالای خود از مشکلات فنی این تیم بکاهند. خریدهای تابستانی درویش مدیرعامل باشگاه با هماهنگی که با آقای گل محمدی انجام داد کاملاً هوشمندانه بود. نقاط ضعف این تیم به خوبی پوشیده شده است تا آنها بتوانند هواداران را برای فصل آینده امیدوار کنند.

او در خصوص اقدام این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی تاکید کرد: به هر حال باید بپذیریم که فقر مهاجم تخصصی باتجربه لیگ برتر داریم. باشگاه‌ها در زمینه رشد و پرورش بازیکن کم کاری کرده اند. باید حوزه فوتبال پایه را خیلی جدی تر دنبال کنیم.

این پیشکسوت ادامه داد: کمبود بازیکن در نسل بعدی فوتبالیست‌های ملی نه تنها به مهاجم بلکه به سایر خطوط نیز کشیده خواهد شد. این موضوع را باشگاه‌ها باید حل کنند. نباید دست روی دست بگذاریم و منتظر باشند تا یک پدیده فوتبالی ناجی وضع کنونی شود.

داداش زاده یادآور شد: متأسفانه چرخه معیوب رشد بازیکن و ستاره سازی در فوتبال ایران وجود دارد. اگر در این زمینه برنامه‌ریزی شود قطعاً استعدادهای زیادی را کشف می‌کنیم که به درد خواهند خورد.

او درباره تلاش تیم‌های مدعی برای جذب بازیکنان گران قیمت تصریح کرد: به هر حال بازار رقابتی همواره وجود داشته است. من در جریان ارقام دقیق جابجایی بازیکنان نیستم اما شنیده‌ام که رقم‌های پیشنهادی و آنچه بازیکنان برای فصل بعد دریافت می‌کند بسیار بالا است. به هر حال باید سیاست یک باشگاه را شناسایی کرد که از چه طریقی می‌خواهند جذب بازیکن داشته باشند.

کارشناس فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: یحیی گل محمدی به خواسته‌های فنی خود رسیده است. حالا او برای هرگونه تغییر فنی در تاکتیک‌های خود دستش بیشتر باز است و می‌تواند با تمرکز روی کار خود و با حمایت دنباله دار باشگاه به خواسته‌های هواداران که بازگشت به مسیر قهرمانی است جامه عمل بدهد./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 28393

ارسال نظر