بازیکنی که با استقلال توافق کرد، به پرسپولیس رفت!

پرویز مظلومی می گوید که آنها با سعید صادقی به توافقاتی دست پیدا کردند ولی در نهایت او راهی تیم دیگری شد.

بازیکنی که با استقلال توافق کرد، به پرسپولیس رفت!

پرویز مظلومی می گوید که آنها با سعید صادقی به توافقاتی دست پیدا کردند ولی در نهایت او راهی تیم دیگری شد.

پرویز مظلومی با انتقاد از وضعیت بازار نقل و انتقالات تابستانی از تأثیر بزرگ مدیربرنامه ها صحبت کرد. او مدعی شد تمایل رنگی بازیکنان به استقلال یا پرسپولیس اهمیت ندارد و اکنون ایجنت ها تصمیم می گیرند.

او گفت: در نقل و انتقالات باشگاه ها کاره ای نیستند. افرادی که بازیکنان را جابجا می کنند تصمیم می گیرند و همه چیز دست آنهاست. مدیربرنامه ها دست بازیکن را می گیرند و به باشگاه می آیند و صحبت می کنند. پس از اینکه از مبلغ پیشنهادی اطلاع پیدا کردند، به باشگاه دیگر می روند و می گویند بر فرض مثال استقلال اینقدر پیشنهاد داده است. سپس آنجا مبلغ بالاتری می گیرند و باز هم به باشگاه دیگری می روند.

عضو هیئت مدیره استقلال صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: در زمان نقل و انتقالات بلبشویی ایجاد شده است. یک بازیکن معمولی این همه سر و صدا ندارد. اینها تمامش بخاطر مسائل رسانه ای است. یک سری افراد پشت صحنه دارند کار انجام می دهند.

او در پاسخ به این سوال که با سعید صادقی به توافق رسیده بودند، گفت: ما با مدیربرنامه هایش صحبت کردیم و واقعا دست ایشان درد نکند و خیلی تلاش کرد. نمی دانم قول هایی به ما داد و قرار بود این کار انجام شود که من امروز شنیدم به باشگاه دیگری رفته است. به هر صورت نقل و انتقالات اینگونه است.

مظلومی در مورد اینکه آیا علت جذب نشدن صادقی بخاطر اختلاف سر موضوعات مالی بوده گفت: بیشتر به دلیل اختلاف روی مباحث مالی و یک سری موضوعات دیگر است که من وارد جزئیاتش نمی شوم.

او گفت: بازار نقل و انتقالات خیلی بی در و پیکر است. بازیکنی که قیمت او یک میلیارد است، الآن حدود ۱۰، ۱۵ میلیارد می خواهد. این مبالغ باورنکردنی است. کی باید به این مسائل ورود کند؟ فوتبال ما اصلا در آن اندازه نیست که این میزان پول خرج کند. من خیلی با جرئت این را می گویم. سطح فوتبال ما به اندازه خرج این مبالغ نیست.


 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27575

ارسال نظر