عقد قرار داد آجرلو با ستاره ها

با ورود ساپینتو به ایران و مشخص شدن سرمربی آبی ها در فصل آینده، هواداران منتظر شنیدن خبرهای خوش نقل و انتقالاتی هستند.

عقد قرار داد آجرلو با ستاره ها

با ورود ساپینتو به ایران و مشخص شدن سرمربی آبی ها در فصل آینده، هواداران منتظر شنیدن خبرهای خوش نقل و انتقالاتی هستند.

به گزارش عرشه آنلاین ، سعید صادقی با ثبت آماری فوق العاده در لیگ  بیست و یکم، مورد توجه دو باشگاه بزرگ پایتخت قرار گرفته است.

اگر از خط دروازه که با حضور حسین حسینی شرایط بسیار خوبی برای استقلال رقم زده، گذر کنیم؛ در خط دفاعی وضعیت استقلال کاملا نگران کننده است. در این خط عارف غلامی، محمد دانشگر، روزبه چشمی و سیلوای برزیلی قراردادشان تمام شده و وضعیت سیاوش یزدانی و حسین مرادمند نیز همچنان در ابهام است. هر چند در مورد مرادمند با اطمینان زیادی می‌توان گفت که او به خط دفاعی استقلال بازخواهد گشت ولی بازگشت یزدانی منوط به پذیرش در دانشگاه برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری خواهد بود. به جمع بلاتکلیفان استقلال باید از وریا غفوری هم نام برد که طی آخرین اخبار احتمال جدایی‌اش از اردوی آبی‌پوشان زیاد شده است. درنهایت به نام مهدی مهدی‌پور، هافبک ملی‌پوش آبی‌پوشان می‌رسیم که با نمایش خیره‌کننده در لیگ بیست و دوم، توجه کشورهای عربی را جلب کرده و با وجود اینکه یک‌سال از قراردادش باقی مانده، احتمال جدایی‌اش کم نخواهد بود.

در بخش تهاجمی استقلال در حال حاضر سجاد شهباززاده، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و اگر فرضیه اضافه شدن یک مهاجم خارجی دیگر را نیز با حضور ساپینتو در نظر بگیریم، احتمال دارد از میان ارسلان و آرمان یکی تصمیم به جدایی بگیرد که البته چند روز پیش مطهری با یک استوری، ساز جدایی را کوک کرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27289

ارسال نظر