خرید بزرگ بارسلونا به زودی رونمایی می‌شود + عکس

به نظر می رسد بایرن مونیخ به زودی راضی به فروش رابرت لواندوفسکی به بارسلونا خواهد شد.

خرید بزرگ بارسلونا به زودی رونمایی می‌شود + عکس

به نظر می رسد بایرن مونیخ به زودی راضی به فروش رابرت لواندوفسکی به بارسلونا خواهد شد.

به گزارش عرشه آنلاین، رابرت لواندوفسکی در هفته های اخیر بارها خبر از تمایل به جدایی از بایرن مونیخ داده و این ستاره لهستانی قصد دارد فصل آینده در بارسلونا بازی کند. علیرغم مخالفت شدید بایرن مونیخ با جدایی این ستاره گلزن، به نظر می رسد شرایط بارسلونا برای توافق با رابرت لواندوفسکی و باشگاه آلمانی مهیا شده و طی روزهای آتی اخبار مهمی در این رابطه منتشر خواهد شد.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد چند روز آینده برای مشخص شد آینده رابرت لواندوفسکی به صورت قطعی، بسیار تعیین کننده خواهد بود. اگر اعضای باشگاه بارسلونا در جلسه عمومی امروز شرایط اقتصادی جذی این بازیکن را تایید کنند، این باشگاه قصد دارد پیشنهاد جدیدی در حدود ۵۰ میلیون یورو برای این مهاجم لهستانی به بایرن مونیخ ارائه کند.

طبق ادعای نشریات شهر بارسلونا، پیشنهاد جدید بیش از ۴۰ میلیون یورو خواهد بود. پیشنهاد اول بارسا معادل ۳۲ میلیون یورو به اضافه پنج میلیون پاداش، خیلی سریع توسط مدیران بایرن مونیخ رده شده و در حال حاضر هیچ مذاکره ای بین این دو باشگاه بزرگ وجود ندارد.

سران بارسلونا اطمینان دارند که مذاکرات لواندوفسکی در طول هفته آینده جدی تر دنبال خواهد خواهد شد. آنها معتقدند که بایرن مونیخ پس از امضای قرارداد با سادیو مانه، راحت تر اجازه جدایی لواندوفسکی را خواهد داد و به همین دلیل ابتدا منتظر نهایی شدن انتقال ستاره لیورپول به مونیخ هستند. تمایل شدید خود رابرت لواندوفسکی به این انتقال باعث خوش بینی باشگاه اسپانیایی شده و در نهایت بایرن مونیخ نیز چاره ای جز پذیرش این انتقال ندارد. بدین ترتیب برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا، در آستانه انتقال به بارسلونا قرار گرفته است.

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26230

ارسال نظر