سیدجلال در پرسپولیس ماندنی شد؟

آینده سید جلال حسینی که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

سیدجلال در پرسپولیس ماندنی شد؟

بعد از پایان لیگ بیست‌ و یکم صحبت‌های زیادی درباره آینده همکاری سیدجلال حسینی و پرسپولیس مطرح و گفته شد که او احتمالا به ملوان خواهد پیوست تا در این باشگاه که روزی فوتبالش را در آن آغاز کرده از فوتبال خداحافظی کند.

در این میان کاپیتان پرسپولیس در مصاحبه‌ای رسما اعلام کرد قصد خداحافظی ندارد و می‌خواهد فعلا در مستطیل سبز به میدان برود.

حالا آینده سید جلال حسینی که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. او علاقه خود را برای ادامه  حضور در پرسپولیس اعلام کرده اما به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی فعلا تمایلی برای تمدید قرارداد کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس نشان نداده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که تصمیم یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم چه خواهد بود. اگر تصمیم به ماندن بود که احتمالا حسینی هم از این تصمیم استقال می‌کند و اگر گل‌محمدی تصمیم بگیرد که سید جلال حسینی فصل بعد بازیکن پرسپولیس نباشد، با وجود محبوبیت و تاثیرگذاری که حسینی‌ در سال‌های اخیر داشته، انتظار می‌رود که هواداران از تصمیم سرمربی تیمشان حمایت کنند تا با ایجاد حاشیه و جنجال، به روند حرکت تیم آسیب وارد نشود.

سید جلال حسینی که اوایل دهه نود برای دو فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و در ادامه به قطر رفت و بعد از حضور یک ساله در نفت تهران، دوباره به پرسپولیس بازگشت حالا کاپیتان محبوب سرخ‌ها محسوب می‌شود که با این تیم برای پنج دوره پیاپی به قهرمانی لیگ برتر رسیده است. شاید به خاطر همین است که او محبوبیت ویژه‌ای در بین هواداران دارد و همین محبوبیت هم تردیدها درباره کنارگذاشتنش از پرسپولیس را زیاد کرده است.

درباره شرایط سیدجلال حسینی و پرسپولیس مثال‌های خارجی زیادی وجود دارد. بوفون، رائول، کاسیاس، جورجو کیلینی، ونسان کمپانی، اینیستا، ژاوی و ... همگی از اسطوره‌ها و کاپیتان‌های تیم خود بودند که محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران داشتند اما هیچ وقت برای این ستاره‌ها تقدس‌گرایی نشد و بعد از این که باشگاه تمایلی برای تمدید قراردادشان نداشت، بی‌حاشیه جدا شدند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی هنوز تصمیمی درباره سیدجلال حسینی اتخاذ نکرده است و به همین خاطر فعلا نمی‌توان به طور قطع درباره او صحبت کرد./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 26139

ارسال نظر