مدرک حرفه‌ای الکس نوری + عکس

گزینه سرمربیگری تیم استقلال دارای عالی ترین مدرک مربیگری اروپاست.

مدرک حرفه‌ای الکس نوری + عکس

گزینه سرمربیگری تیم استقلال دارای عالی ترین مدرک مربیگری اروپاست.

به گزارش عرشه آنلاین، الکساندر نوری سرمربی ۴۲ ساله ای که در ۲۴ ساعت گذشته نامش بیش از هر فرد دیگری به عنوان کاندیدای اصلی نشستن روی نیمکت تیم استقلال معرفی شده دارای بالاترین مدرک مربیگری اروپاست.

الکساندر نوری در کلاسهای مربیگری حرفه‌ای یوفا در سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ شرکت کرده و توانسته با نمرات خوب این مدرک را دریافت کند.

در ۲۴ ساعت اخیر بسیاری از افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر از قطعی شدن حضور الکساندر نوری روی نیمکت تیم استقلال در فصل آینده داده‌اند اما هنوز باشگاه استقلال در این باره موضع رسمی خودش را اعلام نکرده است.

با این همه خیلی از طرفداران استقلال ظرف این مدت نسبت به توانایی های مربیگری الکساندر نوری و مدارک مربیگری او صحبت هایی را مطرح کرده و معتقد بودند نوری، مربی خارجی مورد نظری نیست که هواداران استقلال انتظار حضورش روی نیمکت تیم محبوبشان را داشته‌اند. اما تصاویر و مدارک موجود از سطح مربیگری نوری مشخص می‌کند او ۶ سال پیش موفق به اخذ بالاترین مدرک مربیگری اروپا شده است.

در تصویری از روز اعطای جایزه مربی و اختتامیه دوره مربیگری حرفه‌ای یوفا در سال ۲۰۱۶ الکساندر نوری در کنار "هانسی فلیک" سرمربی کنونی تیم ملی آلمان به چشم می‌خورد که مدرک مربیگری اش را نیز در دست گرفته و به دوربین ها نشان می دهد.

الکس نوری

منبع: خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25898

ارسال نظر