«الکس نوری» سرمربی استقلال نمی‌شود | پشیمان شد!

باوجود اینکه الکس نوری گزینه اصلی هدایت تیم استقلال بود، مذاکره با این مربی هم بدون نتیجه ماند تا حضور او روی نیمکت آبی‌های تهران منتفی بشود.

«الکس نوری» سرمربی استقلال نمی‌شود | پشیمان شد!

 پس از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال نام مربیان مختلفی به عنوان گزینه های هدایت این تیم مطرح شد که یکی از جدی ترین این اسامی، الکس نوری مربی ایرانی - آلمانی بود که حتی گفته می شد تا یکی دو روز آینده به صورت رسمی به عنوان سرمربی معرفی خواهد شد.

در مذاکراتی که بین نوری و نماینده های استقلال در دبی برگزار شد در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد و نوری که از روند مذاکرات نا امید شد ترجیح داد پرونده حضور در استقلال را برای خودش ببندد و این موضوع را منتفی اعلام کند.

نوری بدون آنکه از این مذاکرات نتیجه ای بگیرد به زودی دبی را ترک می کند. یکی از دلایلی که باعث شد حضور نوری در استقلال منتفی شود، عدم توافق بر سر مبلغ قرارداد و چگونگی پرداخت آن بود.

پیش از این جواد نکونام گزینه اصلی استقلال بود که او هم به حضور در این تیم پاسخ منفی داده بود./ مهر

لازم به ذکر است، الکساندر نوری از چند روز پیش به مدیران استقلال لینک شده بود و گفته می‌شد او برای قبول هدایت این تیم با مدیران باشگاه به توافق نهایی رسیده است.

در این بین اما در اتفاقی جالب سایت ویکی پدیا، استقلال را به عنوان تیم سال ۲۰۲۲ الکساندر نوری معرفی شده است.

البته پرواضح است که سایت ویکی پدیا توسط برخی از کاربران این سایت قابل ویرایش است و انتخاب نوری به عنوان سرمربی استقلال با استناد به این سایت سندیت نخواهد داشت.

الکس نوری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25834

ارسال نظر