خبر خوش گل محمدی برای هواداران پرسپولیس | با ستاره ملی‌پوش توافق کردیم!

محمد محمدی مدعی شده که این باشگاه با سعید صادقی به توافق نهایی رسیده و اگر اتفاقی رخ ندهد این بازیکن پرسپولیسی خواهد شد.

خبر خوش گل محمدی برای هواداران پرسپولیس | با ستاره ملی‌پوش توافق کردیم!

محمد محمدی مدعی شده که این باشگاه با سعید صادقی به توافق نهایی رسیده و اگر اتفاقی رخ ندهد این بازیکن پرسپولیسی خواهد شد.

به گزارش عرشه آنلاین، بدون شک سعید صادقی یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر بوده است. وینگر تکنیکی گل گهر در این فصل بهترین بازیکن تیمش بوده و آمار ۷ گل و ۱۴ پاس گل را از خودش به ثبت رسانده است. سعید در تابستان گذشته مورد توجه تیم‌های مطرحی چون پرسپولیس و استقلال قرار داشت و حتی چند بار با استقلالی‌ها مذاکره کرد، اما در نهایت با پیشنهاد مالی بهتر از سوی گل گهری‌ها مواجه شد و در این تیم ماند.

صادقی که در حال حاضر بازیکن آزاد است، با پیشنهادات مختلفی مواجه شد و هر دو تیم پرسپولیس و استقلال هم به دنبال خرید این بازیکن هستند. صادقی که قبلا شاگرد یحیی گل محمدی بوده، به شدت برای فصل آینده مورد توجه پرسپولیس قرار دارد و حتی مذاکراتی هم بین طرفین انجام شده است. از طرف مقابل فرهاد مجیدی هم در تیم جدیدش به دنبال جذب این بازیکن است و بدش نمی‌آید این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

صادقی طی روزهای اخیر و بعد از مذاکره با پرسپولیس، با استقلالی‌ها هم چند بار صحبت کرد و مذاکرات جدی بین طرفین انجام شد.حتی در مقطعی گفته شد سعید با استقلال به توافق نهایی رسیده است. حالا طبق آخرین اخبار رسیده و با توجه به بلاتکلیفی نیمکت استقلال و جدایی مجیدی، صادقی کمی از استقلال دور شده است.

با وجود علاقه سرخابی‌ها به جذب صادقی، این دو تیم کار سختی برای خرید سعید خواهند داشت. صادقی به غیر از دو تیم مطرح پایتخت، پیشنهاداتی از قطر، امارات و پرتغال دارد و ممکن است لژیونر شود. لازم به ذکر است اولویت صادقی بازی در تیمی است که فرصت ملی پوش شدن داشته باشد و از همین رو می‌خواهد با تامل بیشتری تیم بعدی خود را انتخاب کند.

گفتنی است در صورتیکه صادقی لژیونر نشود، به یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس خواهد رفت، هرچند گزینه تمدید با گل گهر هم روی میز است. با همه این اوصاف وویسی از محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی در حال پخش شدن است که در آن محمدی مدعی شده که این باشگاه با سعید صادقی به توافق نهایی رسیده و اگر اتفاقی رخ ندهد این بازیکن پرسپولیسی خواهد شد. گویا محمدی این صحبت‌ها را در جمع هوادارانی که به جلوی ساختمان باشگاه رفته بودند، انجام داده است. همچنین در این ویس چند ثانیه ای محمدی می‌گوید ما با صادقی به توافق کامل رسیدیم و اگر بازی مان ندهد این بازیکن پرسپولیسی خواهد شد. حال باید دید بالاخره تکلیف این ستاره ملی پوش چه خواهد شد و شاه ماهی نقل و انتقالات در نهایت پیراهن چه تیمی را بر تن خواهد کرد.

منبع: خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25715

ارسال نظر