گلایه دو ستاره تیم ملی از فدراسیون فوتبال

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با الجزایر از روند برنامه‌ریزی فدراسیون انتقاد کرد.

گلایه دو ستاره تیم ملی از فدراسیون فوتبال

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با الجزایر از روند برنامه‌ریزی فدراسیون انتقاد کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، سردار آزمون که در کنار سایر ملی پوشان خود را برای بازی با الجزایر آماده می‌کرد، گفت: بدترین برنامه‌ریزی سال را هم دیدیم.

وی با کنایه گفت: فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی را انجام داد، به دوحه آمدیم تا تمرین کنیم، روز آخر هم برای ما بازی گذاشتند. دم فدراسیون گرم!

مهدی طارمی ستاره تیم ملی هم شرایط زمین را بسیار بد دانست.

طبق اعلام قبلی قرار بود دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و الجزایر از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه القطر دوحه آغاز شود اما دیر رسیدن الجزایری‌ها باعث شد تا این دیدار با تاخیر برگزار شود. اتوبوس تیم ملی فوتبال الجزایر با تاخیر وارد استادیوم شد و با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز این دیدار، مسؤولان برگزاری تصمیم گرفتند این مسابقه با تاخیری ۲۰ دقیقه‌ای آغاز شود. این نخستین بازی دوستانه ایران در راه آماده‌سازی جام جهانی است که از ساعت ۲۲:۵۰ به قضاوت داور قطری برگزار می‌شود و سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تماشاگر ویژه آن خواهد بود.   

بعد از این بازی، اردوی ملی پوشان فوتبال کشورمان در قطر پایان یافته و کاروان کشورمان به تهران بازخواهد گشت.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در دیدار با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان گلایه‌های خود را با وزیر ورزش مطرح کردند. همچنین دراگان اسکوچیچ نیز در نشستی خصوصی با سجادی مشکلات تیم ملی را مطرح کرد. 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25524

ارسال نظر