خبر خوش برای هواداران استقلال | پرونده مربیگری عنایتی بسته شد!

پرونده مربیگری مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در این تیم بسته شد و وی جایی در نیمکت آبی‌پوشان در فصل پیش‌رو به عنوان نفر نخست ندارد.

خبر خوش برای هواداران استقلال | پرونده مربیگری  عنایتی بسته شد!

 پرونده مربیگری مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در این تیم بسته شد و وی جایی در نیمکت آبی‌پوشان در فصل پیش‌رو به عنوان نفر نخست ندارد.

نام رضا عنایتی به عنوان یکی از گزینه های جانشینی فرهاد مجیدی مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید برنامه غیرمنتظره آجورلو برای انتخاب سرمربی استقلال

 

 انتشار یک استوری از «غلامرضا عنایتی» و دعوت وی به دفتر مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال موجب شد تا شایعه حضور این پیشکسوت در نیمکت آبی‌پوشان بیش از پیش تقویت شود. این خبر با واکنش منفی هواداران استقلال در فضای مجازی روبرو و حتی پیچ های شخصی عنایتی مورد حمله آبی‌پوشان قرار گرفت.

با وجود نارضایتی هواداران از برجسته کردن نام گلزن اسبق این تیم، مدیران باشگاه استقلال همچنان بر استخدام گزینه داخلی تاکید داشتند. این گزینه عنایتی بود که به عنوان جدی‌ترین مدعی نیمکت این تیم معرفی شد.

مطرح شدن نام آقای گل چند دوره لیگ برتر در حالی است که اکنون از باشگاه خبر می‌رسد که پرونده عنایتی و حضور وی در نیمکت استقلال نیز بسته شده است. بسته شدن پرونده مربیگری عنایتی در استقلال، موجب بازگشت این تیم به نقطه صفر است، جایی که تیم بعد از جشن قهرمانی دچار شوک شد و این به خاطر انتشار خبر خداحافظی مجیدی از جمع آبی‌پوشان بود.

 

منبع: خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 25215

ارسال نظر