اعتصاب ملی‌پوشان همچنان ادامه دارد + عکس

تیم ملی وزنه‌برداری روزهای عجیبی را اعتصاب ملی‌پوشان، برکناری سرمربی و البته منفعل بودن فدراسیون پشت سر می‌گذارد.

اعتصاب ملی‌پوشان همچنان ادامه دارد + عکس

علی مرادی که در هفته های اخیر درگیر حواشی مربوط به پناهنده شدن دختران وزنه بردار بود، به یک‌باره با یک بحران جدی در تیم ملی مردان مواجه شد. چند باری در یک سال اخیر مصاحبه هایی از وزنه برداران در خصوص کمبود امکانات اولیه در اردوها منتشر شد، اما گویا شرایط هر روز بدتر و بدتر شده و اوضاع رو به بهبودی نمی رود.

در حالی که تمرینات تیم ملی با حضور ۱۵ وزنه بردار در کمپ تیم ملی در حال برگزاری بود، به یک باره ملی پوشان تصمیم به اعتصاب و ترک محل اردو گرفتند و در  بیانیه ای اعلام کردند تا مشکلات رفع نشود، حاضر به بازگشت نیستند.

اما واکنش فدراسیون به این اتفاقات عجیب بود. گویا علی مرادی در این میان تصمیم به برکناری محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی گرفته؛ در حالی که نامی از سرمربی در بیانیه وزنه برداران نبود. شاید هم رییس فدراسیون به خاطر همکاری سرمربی با ملی پوشان چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. 

در حالی که همچنان فدراسیون واکنش خاصی برای بازگرداندن ملی پوشان به اردو نشان نداده، شاهد انتشار بیانیه دیگری از وزنه برداران بودیم. 

در این بیانیه وزنه برداران اعلام کردند با تغییرات ظاهری، اصل مشکل پابرجا می‌ماند چون مشکلات موجود مربوط به روزهای اخیر نیست بلکه چندین سال است که گریبان‌گیر وزنه‌برداری است. همچنین عنوان کردند که منش اخلاقی و پهلوانی اجازه نمی دهد پشت برادران خود را خالی کنند.

تیم ملی وزنه برداری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 24165

ارسال نظر