برتری پرسپولیس مقابل تیم سقوط کرده در نیمه نخست

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تا در نیمه نخست دیدار برابر فجرسپاسی به برتری یک بر صفر برسد.

 برتری پرسپولیس مقابل تیم سقوط کرده در نیمه نخست

در ادامه دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰ عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی با قضاوت روح‌الله شریفی به مصاف فجرسپاسی رفت که نیمه نخست این جدال با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه شد.

این در حالی بود که پس از این دیدار سقوط فجر به دسته پایین تر قطعی شده و سرخپوشان هم با برای اینکه بتوانند نایب قهرمانی خود را قطعی کنند برای کسب سه امتیاز پا به این مسابقه گذاشتند.

در این دیدار فجر میزبان بود اما به دلیل شرایط نامناسب ورزشگاه شیراز، تصمیم گرفته شد که این مسابقه بدون حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

پرسپولیسی‌ها در این دیدار مهدی ترابی و میلاد سرلک را جهت حضور در اردوی تیم ملی ایران، منوچهر صفروف و وحدت هنانوف را جهت حضور در اردوی تیم ملی تاجیکستان، شرزود تمیروف برای شرکت در اردوی ازبکستان، علی شجاعی، رضا اسدی و حامد لک و یحیی گل‌محمدی را به خاطر محرومیت در اختیار ندارند.

اولین موقعیت جدی این دیدار در دقیقه ۱۰ با ضربه سر سید جلال حسینی به هدر رفت.

یک دقیقه بعد ضربه کمال کامیابی نیا در شلوغیِ محوطه جریمه پس از برخورد با مدافعان فجر موقعیت جدیدی را خلق کرد که ایمان صادقی این توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۲۴ امید عالیشاه به زیبایی روی یک حرکت انفرادی و ضربه تماشایی، گل اول پرسپولیس را به ارمغان آورد.

در ادامه این دیدار کمی فیزیکی دنبال شد اما در نهایت این پرسپولیس بود که با تک گل امید عالیشاه در نیمه نخست به برتری رسید.

ترکیب فجر :
ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی

ترکیب پرسپولیس:

احمد گوهری، سیدجلال حسینی، سیدعلیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان، محمد شریفی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، حامد پاکدل و امید عالیشاه

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23825

ارسال نظر