حمید سجادی:

با استقلال زاویه ندارم

وزیر ورزش و جوانان درباره عدم حضورش در جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

با استقلال زاویه ندارم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا سجادی وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ان شاءالله باید در این چند ماه منتهی به مسابقات جام‌جهانی کنار تیم ملی باشیم، چرا که همه دوست داریم که کیفیت عملکرد تیم ملی فوتبال نسبت به گذشته متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت وزارت امور خارجه برای تیم ملی استفاده کنیم،افزود: از آقایان امیر عبداللهیان و خطیب‌زاده و معاونین وزیر امور خارجه بسیار تشکر می‌کنم که واقعاً پیگیر کارها هستند.

وزیر ورزش و امور جوانان در رابطه با برنامه تدارکاتی تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون دو مکاتبه انجام‌ داده است و منتظر پاسخ فدراسیون کانادا هستیم.

سجادی در پاسخ به این پرسش که در اردوی قطر چه بازی تدارکاتی برای تیم ملی هماهنگ شده است، اظهار کرد: هنوز گزارشی درباره بازی به من داده نشده است. هفته آینده ماموریتی دارم و در قطر هستم که یک فرصت مناسبی است که به خاطر جام جهانی کارهای لازم‌ برای تیم‌ملی فوتبال انجام شود و بتوانیم هماهنگی لازم برای دیدار تدارکاتی انجام دهیم.

وی در خصوص عدم حضورش در جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل مشغله امکان حضور فراهم نشد ولی نبودن من نشانه زاویه داشتن نیست./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23599

ارسال نظر