بازی‌های دوستانه تیم ملی به کجا رسید؟

مدیر رسانه‌ای تیم ملی از سه بازی دوستانه شاگردان اسکوچیچ به غیر از اروگوئه خبر داد.

بازی‌های دوستانه تیم ملی به کجا رسید؟

مدیر رسانه‌ای تیم ملی از سه بازی دوستانه شاگردان اسکوچیچ به غیر از اروگوئه خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: در صورت اضافه شدن نفرات به اردو، هیچ بازیکنی از جمع ملی پوشان خط نخواهد خورد و نفراتی که صبح امروز به اردو اضافه شدند نیز همراه تیم ملی به قطر خواهند رفت. در صورت توافق طرفین تعداد نفرات حاضر در اردو از ۲۵ نفر به ۳۰ نفر افزایش خواهد یافت.

ظاهراً کار صدور ویزای دوحه برای کاروان تیم ملی هم نهایی شده و به احتمال زیاد ملی پوشان فردا به قطر می‌روند.

ضمن اینکه به جز اروگوئه مذاکراتی با فدراسیون‌های فوتبال کنگو، کامرون و الجزایر صورت گرفته است. هرچند برای دیدار با اروگوئه توافقات نهایی نیز صورت گرفته اما این موضوع هنوز منجر به انعقاد قرارداد نشده است. برهمین اساس احتمال دارد تیم ملی اگر به اروگوئه برود، یک بازی دوستانه هم در قطر برگزار کند اما اگر این سفر منتفی شود، هر دو دیدار دوستانه تیم ملی در صورت نهایی شدن توافقات با گزینه‌ها در دوحه برگزار خواهد شد.

از طرفی پس از تفاهم وحید هاشمیان (مربی) و علی اصغر قربانعلی پور (بدنساز) با فدراسیون فوتبال، برای عقد قرارداد جدید توافقات شفاهی با ماریو تات و ملادن زگانیر نیز انجام شده اما آن‌ها بدون رسمی کردن این موضوع اکنون در اردو حضور دارند.

با این وجود طبق اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی، مهرداد خانبان و کریم باقری هنوز برای اینکه از بین پرسپولیس و تیم ملی یک تیم را برای همکاری انتخاب کنند، جمع بندی نهایی بین این مربیان و فدراسیون فوتبال انجام نشده است.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23513

ارسال نظر