تیم ملی بدون استقلالی‌ها به اردو رفت

تیم ملی فوتبال ایران نخستین تمرین خود را عصر امروز زیر نظر اسکوچیچ برگزار خواهد کرد.

تیم ملی بدون استقلالی‌ها به اردو رفت

تیم ملی فوتبال ایران نخستین تمرین خود را عصر امروز زیر نظر اسکوچیچ برگزار خواهد کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، اردوی تیم ملی در آغاز فیفا دی طبق برنامه از امروز، نهم خرداد با حضور بازیکنان دعوت شده در مرکز ملی آغاز می شود و شاگردان دراگان اسکوچیچ عصر امروز از ساعت ۱۸ تمرین سبک و کوتاهی را پشت درهای بسته برگزار خواهند کرد.

از ظهر امروز بازیکنان مختلف که درگیر مسابقات باشگاهی نبودند، خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند و تیم ملی می‌تواند تمرین خود را با تعداد قابل توجهی از لژیونرها برگزار کند.

مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، الله‌یار صیادمنش، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، میلاد محمدی، عارف آغاسی، امید نورافکن، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی و چند تن از سایر لژیونرها به جز بازیکنان استقلال در تمرین تیم ملی حضور خواهند داشت.

اسکوچیچ پس از توافق با فرهاد مجیدی، به بازیکنان استقلال اجازه داد امشب در جشن قهرمانی آبی‌ها حضور داشته باشند. سید حسین حسینی، امیرحسین حسین‌زاده، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور و عارف غلامی فقط می‌توانند در جشن قهرمانی این تیم پس از بازی با نفت مسجد سلیمان شرکت کنند و حق حضور در این مسابقه را ندارند.

نکته جالب اینکه با کاهش شیوع کرونا، برای نخستین بار طی ماه‌های گذشته، از بازیکنان تست کرونا به عمل نیامد و بازیکنان در حالی که امروز ظهر به اردوی این تیم پیوسته‌اند، عصر امروز هم تمرین خواهند کرد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23278

ارسال نظر