اردوی تیم ملی کی آغاز می‌شود؟

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی تیم در آغاز فیفادی از نهم خردادماه در تهران آغاز می شود و پس از چند جلسه تمرین به منظور برگزاری اردوی برون مرزی راهی قطر خواهیم شد.

اردوی تیم ملی کی آغاز می‌شود؟

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: اردوی تیم در آغاز فیفادی از نهم خردادماه در تهران آغاز می شود و پس از چند جلسه تمرین به منظور برگزاری اردوی برون مرزی راهی قطر خواهیم شد.

به گزارش عرشه آنلاین، حمید استیلی عصر شنبه در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین وضعیت اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: همانطور که پیش از این اعلام شد اردوی تیم ملی در آغاز فیفادی از نهم خردادماه در تهران آغاز می شود و پس از چند جلسه تمرین به منظور برگزاری اردوی برون مرزی راهی  قطر خواهیم شد.

وی افزود: رایزنی ها با چند کشور به منظور استفاده از این فرصت و انجام بازی های تدارکاتی مورد نیاز تیم ملی همچنان ادامه دارد و همزمان با فراهم نمودن مقدمات سفر به قطر در حال ادامه مذاکرات با کشورهایی هستیم که در زمان مورد نظر ما امکان برگزاری بازی تدارکاتی را خواهند داشت.

استیلی اظهار امیدواری کرد: این مذاکرات در فرصت باقیمانده نتایج خوبی به همراه داشته باشد و بتوانیم در اردوی قطر طبق خواسته و نظر کادر فنی بازی های تدارکاتی مفیدی را برگزار کنیم.

پیش از این دیدار تیم‌ کشورمان مقابل اکوادور نیز که قرار بود در کانادا برگزار شود، لغو شده بود. از سنگال و نیوزیلند هم به‌عنوان حریفان تدارکاتی تیم کشورمان نامبرده می‌شد که امکان بازی با سنگال نیز وجود ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام‌جهانی ۲۰۲۲ با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (ولز، اسکاتلند و یا اوکراین) همگروه است.

فدراسیون فوتبال کانادا اعلام کرد که بازی دوستانه بحث‌برانگیز با ایران را که قرار بود ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) در ونکوور برگزار شود، لغو می‌کند چرا که این بازی «به‌طور قابل توجهی تفرقه‌انگیز» شده است.

در بیانیه این فدراسیون که روز پنجشنبه به وقت محلی منتشر شد، آمده است: در هفته گذشته، وضعیت ژئوپلیتیک غیرقابل دفاع میزبانی از ایران به طور قابل توجهی تفرقه انگیز شد و در واکنش به آن، مسابقه لغو شد.  

بیانیه افزود: در حالی که ما عوامل خارجی را در انتخاب حریف مطلوب در فرآیند تصمیم گیری اولیه خود در نظر گرفتیم، تلاش خواهیم کرد تا برای موارد بعدی بهتر عمل کنیم.

در  حالی که اقدامات سفر به آنکارا جهت اخذ ویزای سفر به کانادا برای بازیکنان تیم ملی فراهم شده بود،  ساعتی پیش فدراسیون فوتبال کانادا به صورت یک‌طرفه دیدار بازی دوستانه ایران و تیم ملی این کشور را لغو کرد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22913

ارسال نظر