گل‌محمدی: تا ۲ سال دیگر در پرسپولیس می مانم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، دو سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و خود را پایبند به این تعهد می‌داند.

گل‌محمدی: تا ۲ سال دیگر در پرسپولیس می مانم

یحیی گل‌محمدی گفت  تا ۲ سال دیگر در پرسپولیس می مانم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، من دو سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم، به این قرارداد پایبند هستم و مشکلی برای ادامه همکاری ندارم، پایبند هستم و مشکلی از این بابت ندارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد برنامه‌هایش برای فصل آینده و اینکه گمانه‌زنی‌هایی درباره مذاکره با بیرانوند و پورعلی‌گنجی مطرح می‌شود، گفت: من دو سه جلسه با درویش داشتم. در دو سه جلسه اخیر بحث‌هایی مبنی بر نقل‌وانتقالات انجام شد، ولی من هیچ وقت این بحث‌ها را ادامه ندادم. به خود ایشان هم گفتم فقط باید بعد از پایان بازی‌ها در مورد نقل‌وانتقالات حرف زده شود. الان هم ما دو بازی مهم در پیش داریم که خیلی برای ما باید مهم باشد. تمام تمرکزمان روی این دو بازی است. بعد از پایان بازی‌ها فصل نقل‌وانتقالات می‌رسد و در موردش صحبت می‌شود. حتماً در مورد سؤالات شما و هواداران هم صحبت می‌کنیم.

وی راجع به اینکه برای آینده به درویش برنامه داده و این در حالی است که شایعه شده بود با علی دایی مذاکره شده و خود او این مسئله را تکذیب کرده است، گفت: من دو سال دیگر با باشگاه قرارداد دارم، به این قرارداد پایبند هستم و مشکلی برای ادامه همکاری ندارم، پایبند هستم و مشکلی از این بابت ندارم. تصمیمی اگر از سوی باشگاه گرفته شود، من نمی‌توانم تصمیم‌گیری کنم و بخواهم موضع‌گیری داشته باشم. وقتی تیم قهرمان نمی‌شود، همیشه حرف و حدیث می‌شود. هر کسی از هر جایی که می‌تواند، مصاحبه انجام می‌دهد تا من یا تیم را بکوبند. از افرادی مصاحبه گرفته می‌شود که با تیم مشکل و دشمنی دارند. همه این اتفاقات رخ می‌دهد و بخشی از این مسائل، وقتی در تیم بزرگ کار می‌کنید، عادی جلوه داده می‌شود. همیشه وقتی یک گروهی سالم کار می‌کنند، گروهی هستند که دوست ندارند اینها کار کنند. ما با تمام وجودمان برای تیم کار کردیم و خیلی‌ها منفعت و منافع شخصی‌شان را در نظر می‌گیرند و این همه هجمه و مصاحبه مختلف علیه من و تیم می‌کنند. این برای من روشن است که از کجاست و برای بخشی از هواداران هم روشن بوده و اینها سازماندهی شده هستند. آدرس دوری هم ندارد و آدرس بسیار نزدیکی دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22469

ارسال نظر