لیست بازیکنان رقیب ایران در جام جهانی اعلام شد

گرت ساوتگیت فهرست تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا را اعلام کرد.

لیست بازیکنان رقیب ایران در جام جهانی اعلام شد

گرت ساوتگیت فهرست تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا را اعلام کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، فهرست تیم ملی فوتبال انگلیس برای ۴ دیدار مهم در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، اعلام شد که نام‌ بازیکنان نه چندان مطرح در آن دیده می‌شود.

انگلیس ۴ دیدار حساس در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ماه آینده در پیش دارد و باید در تاریخ ۱۴ خرداد به مصاف مجارستان در پوشکاش آرنا برود. این تیم سپس ۱۷ خرداد در آلیانتس آرنا مهمان آلمان است و در ۲۴ خرداد در ورزشگاه مولینکس میزبان ایتالیا و سه روز بعد دوباره میزبان مجارستان خواهد بود.

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلسی برای این دیدارهای حساس ۲۷ بازیکن را دعوت کرده و سه شیر با این بازیکن به مصاف حریفان خواهند رفت.

فهرست جدید تیم ملی انگلیس به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: جوردن پیکفورد، نیک پوپ و آرون رمزدیل

مدافعان: ترنت الکساندر-آرنولد، کانر کودی، مارک گویه، ریس جیمز، جیمز جاستین، هری مگوایر، جان استونز، فیکایو توموری، کایران تریپیر، کایل واکر و بن وایت

هافبک ها: جود بلینگهام، کانر گالاگر، میسون ماونت، کالوین فیلیپس، دکلان رایس، جیمز وارد پروس

مهاجمان: تامی آبراهام، جارود بوون، فیل فودن، جک گریلیش، هری کین، بوکایو ساکا و رحیم استرلینگ

در فهرست تیم ملی انگلیس، برخی بازیکنان برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شده‌اند که می‌توان به جارد بووِن، ستاره وستهام و جیمز جاستین و مدافع لستر اشاره کرد. دعوت نشدن اریک دایر، مدافع تاتنهام که از زمان آمدن آنتونیو کونته درخشش زیادی در ترکیب تیم لندنی داشت، دیگر نکته مهم این فهرست است.

منبع: خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22441

ارسال نظر