رجزخوانی الهه منصوریان برای هالک ایرانی | آقای فتوشاپ را یک دقیقه‌ای بدون لمس بدن ناک اوت می‌کنم

الهه منصوریان گفته درست در زمانی که من درگیر مسابقات WLF بودم یک آقای فتوشاپی با کلی تبلیغ و سر و صدا وارد ماجرا شد. از همان اول مشخص بود که همه چیز فیک است و بعد از مدتی مردم نیز متوجه ماجرا شدند. شما یک استوری گذاشتید و از مبارزه صحبت کردید. حالا دوست دارم در موردش حرف بزنم؛ حاضرم بدون لمس کردن و هرگونه برخورد نزدیک، با ایشان مبارزه کنم! یعنی ضمن حفظ تمام شئونات اسلامی‌ حاضرم با این آقا مبارزه کنم و قول می‌دهم که ایشان را در کمتر از یک دقیقه شکست بدهم. این را حتما از طرف من بگویید تا بعضی بدانند که نباید با نام ایران و اعتبار ورزش یک مملکت به این راحتی بازی کنند.

رجزخوانی الهه منصوریان برای هالک ایرانی | آقای فتوشاپ را یک دقیقه‌ای بدون لمس بدن  ناک اوت می‌کنم

الهه منصوریان، ووشوکار معروف ایرانی با کنایه‌ای تند به استقبال سجاد غریبی یا همان «هالک ایرانی» رفت. او گفت که حاضر است در یک دیدار با رعایت همه شئونات و بدون لمس از نزدیک در کمتر از یک دقیقه «آقای فوتوشاپی» را ناک‌اوت کند!

الهه منصوریان با اشاره به حواشی‌ای که هالک ایرانی طی ماه‌های اخیر شکل داده برای وی خط و نشان کشیده و مدعی است حاضر است او را در مبارزه‌ای ناک اوت کند. منصوریان که در سال‌های اخیر علاوه بر مبارزه در تیم ملی و کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی و آسیایی در بالاترین سطح ووشوی جهان در چین به‌صورت حرفه‌ای مبارزه کرده و موفق هم بوده، به خبرسازی‌های پیرامون سجاد غریبی واکنش نشان داده است.

این ووشوکار زن ایرانی از منتقدان سفت و سخت هالک ایرانی و اتفاقاتی است که پیرامون مبارزه لغو شده او و مارتین فورد رخ داد. الهه منصوریان که این مرد را آقای فتوشاپی می‌نامد، اعتقاد دارد تحقیر شدن او برابر مارتین فورد در دوبی، بازتاب منفی‌ای برای او و دیگر ورزشکاران ایرانی داشته است.

الهه منصوریان در این‌باره می‌گوید: «درست در زمانی که من درگیر مسابقات WLF بودم یک آقای فتوشاپی با کلی تبلیغ و سر و صدا وارد ماجرا شد. از همان اول مشخص بود که همه چیز فیک است و بعد از مدتی مردم نیز متوجه ماجرا شدند. حالا دوست دارم در موردش حرف بزنم؛ حاضرم بدون لمس کردن و هرگونه برخورد نزدیک، با ایشان مبارزه کنم! یعنی ضمن حفظ تمام شئونات اسلامی حاضرم با این آقا مبارزه کنم و قول می‌دهم که ایشان را در کمتر از یک دقیقه شکست بدهم. این را حتما از طرف من بگویید تا بعضی بدانند که نباید با نام ایران و اعتبار ورزش یک مملکت به این راحتی بازی کنند.»

قهرمان ووشوی جهان در رابطه با نمونه‌های مشابه هالک ایرانی هم می‌گوید: «بعضی با هر پول و هر پیشنهادی به چین و یا جا‌های دیگر می‌روند تا فقط در رینگ حاضر شوند و مسابقه بدهند. آن‌ها کمترین پول را می‌گیرند و این کار را انجام می‌دهند و هرگز هم به این فکر نمی‌کنند که برای بعضی دیگر مثل من چه اتفاقی می‌افتد وقتی طرف با پول کم می‌رود تا از فلان ورزشکار خارجی کتک بخورد ضررش را من می‌بینم، چون هم قیمت من پایین می‌آید و هم آبرویم می‌رود.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22218

  • امیر پلنگ

    درود به شرفت

  • مجتبی

    ادعا کردن بدردنمیخوره

  • اکبر احمدی

    حق با خانم منصوریان است از همه نظر همینطور به لطف بی کفایتی مسولین نام ایران به باد هوا رفته دیگه واقعا ستمه که بیان به هر دلیلی با نام ایران بازی کنن وجز آبروریزی چیزی برا ایران و ایرانی نزارن این مسابقه باید برگذار بشه تا حساب کار دست آدمای مضخرف بیاد که دیگه غلط زیادی نکنن

  • ناشناس

    دمت گرم

  • حسین

    خانوم منصوریان صددرصد می‌تونه اینکار رو انجام بده ، شک ندارم

ارسال نظر