کدام تیم از لیگ برتر سقوط می‌کند؟

با شکست همزمان سه تیم انتهای جدول در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، سقوط هیچ تیمی به لیگ دسته اول قطعی نشد تا ادامه این رقابت جذاب به دو هفته پایانی بکشد.

کدام تیم از لیگ برتر سقوط می‌کند؟

با شکست همزمان سه تیم انتهای جدول در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، سقوط هیچ تیمی به لیگ دسته اول قطعی نشد تا ادامه این رقابت جذاب به دو هفته پایانی بکشد.

به گزارش عرشه آنلاین، در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ برتر هر ۳ تیم انتهای جدول که خطر سقوط به لیگ یک تهدیدشان می‌کند پذیرای شکست شدند تا این ۳ شکست همزمان باعث شود سقوط هیچیک از آنها قطعی نشده و این رقابت جذاب و البته خطرناک جهت بقا در لیگ برتر به دو هفته پایانی کشیده شود.

در هفته بیست و هشتم ابتدا این تیم شهرخودرو مشهد بود که در اصفهان با ۳ پل مغلوب تیم آماده و پر انگیزه سپاهان شد. سپاهانی که به دنبال گرفتن رتبه دوم جدول از پرسپولیس بودند، با انگیزه و با تمام قوا در این میدان به میدان رفتند و توانستند قاطعانه تیم انتهای جدولی شهرخودرو را در خانه شکست دهند تا موقتاً و تا زمان مشخص شدن تکلیف بازی پرسپولیس-تراکتور جای سرخ پوشان تهران در رده دوم جدول را اشغال نمایند.

فجر سپاسی دیگر تیم در معرض سقوط به لیگ یک نیز در خانه خود با یک گل مغلوب ذوب آهن شد تا شرایط این تیم نیز همچنان بحرانی باقی بماند و سرانجام نفت مسجد سلیمان در دیداری خارج از خانه با ۲ گل مغلوب تیم با انگیزه و مدعی گل گهر سیرجان شد تا این تیم هم به طور کامل از خطر سقوط فرار نکرده باشد.

در هفته بیست و نهم این رقابتهای تیم شهرخودرو که بیشترین خطر سقوط متوجه آن است، در دیداری خارج از خانه باید به مصاف پرسپولیس برود که این آخرین امید برای شاگردان داود سیدعباسی جهت بقا می‌باشد.

شاگردان سید عباسی برای بقا نه تنها ناچار به پیروزی در این بازی هستند، بلکه باید امیدوار به شکست نفت مسجد سلیمان مقابل صنعت نفت آبادان هم باشند. این در حالی است که نفت مسجد سلیمان در صورت پیروزی در این دیدار خانگی شانس زیادی برای بقا پیدا می‌کند و سقوط شهرخودرو به لیگ یک با هر نتیجه‌ای مقابل پرسپولیس قطعی می‌شود.

فجر سپاسی هم در هفته بیست و نهم میهمان تراکتور است و آنها هم برای بقا کار ساده‌ای پیش رو ندارند. سپاسی‌ها نه تنها محکوم به پیروزی در این بازی و حتی بازی پایانی هستند، بلکه باید امیدوار باشند نفت مسجد سلیمان هم امتیازاتی از دست بدهد تا آنها سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کنند.

برنامه بازی‌های باقی مانده از لیگ برتر حاکی است شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان در هفته‌های پایانی باید با استقلال و پرسپولیس دیدار کنند که این نشان دهنده تأثیر سرخابی‌های تهران در معادلات پایین جدول است.

برنامه بازی‌های باقی مانده ۳ تیمی که چهره ۲ تیم سقوط کننده از بین آنها مشخص می‌شود؛

هفته بیست نهم، سه شنبه ۳ خرداد ساعت ۲۰

پرسپولیس - شهر خودرو

نفت مسجد سلیمان - صنعت نفت

تراکتور - فجر سپاسی

هفته سی‌ام، یکشنبه ۸ خرداد ساعت ۲۰

شهرخودرو - فولاد

استقلال - نفت مسجد سلیمان

فجر سپاسی - پرسپولیس

منبع: صدآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 22037

ارسال نظر