واکنش نوازی به ادعای کم‌ کاری مقابل استقلال

مربی آلومینیوم اراک معتقد است که تیمش اگر از نظر فوتبال شانس بیاورد می‌تواند استقلال را شکست دهد.

واکنش نوازی به ادعای کم‌ کاری مقابل استقلال

مربی آلومینیوم اراک معتقد است که تیمش اگر از نظر فوتبال شانس بیاورد می‌تواند استقلال را شکست دهد.

به گزارش عرشه آنلاین، تیم آلومینیوم اراک فردا در ورزشگاه آزادی میهمان استقلالی است که هفته گذشته قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کرد. محمد نوازی، صحبت‌های خود در مورد این بازی را با تبریک قهرمانی استقلال شروع کرد و گفت: اولین جمله ام، تبریک به تیم استقلال است که در فاصله سه هفته تا پایان مسابقات به مقام قهرمانی رسید. به هواداران این تیم هر جای ایران هستند و کادرفنی، بازیکنان و مدیریت استقلال تبریک می‌گویم.

او در مورد شرایط تیم آلومینیوم برای بازی فردا گفت: شرایط خدا را شکر خوب است. فشردگی مسابقات روی تیم ما خیلی بیشتر از تیم‌های دیگر اثر گذاشت. چون ما تا فینال جام حذفی پیش رفتیم؛ یک مقدار شرایط از لحاظ تمرینی و بازی سخت بود. مسئولین برگزار کننده می‌توانستند یک استراحت کوچک به ما بدهند. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در چند بازی مشکل بازیکن داشتیم و کارمان سخت شد. با این وجود با همه قوا آمدیم و بازیکنان هم در همه بازی‌ها حتی بازی فینال که باختیم به‌نحو احسن بازی کردند. شانس بد فوتبالی بود که توپ‌های ما گل نشد.

مربی آلومینیوم با اشاره به اینکه بازی با استقلال یک بازی سخت خواهد بود افزود: بازی سختی با تیم استقلال داریم. این تیم قهرمان شده، بازی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر خیلی سخت است. تمام تلاش ما این است که یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. فکر می‌کنم شرایط جدول طوری رقم خورده که شاید نگاه همه تیم‌ها به ما باشد.

نوازی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم می‌تواند رکورد شکست ناپذیری استقلال را به پایان برساند تاکید کرد: ما تلاش خودمان را می‌کنیم. اگر شانس فوتبالی یارمان باشد می‌توانیم برنده باشیم. اگر هم نه که مثل فینال جام حذفی می‌توانیم بدشانس باشیم. اول آرزوی سلامتی برای همه بازیکنان دارم و بعدا امیدوارم که هر تیمی شایسته پیروزی باشد به آن برسد.

او با رد شایعات مربوط به کم کاری بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس مقابل این تیم‌ها گفت: اگر کسی اعتقاد نداشته باشد این حرف‌ها را می‌زند. به نظر من آن‌قدر تماشاگران باهوش هستند که بدانند فوتبال حرفه‌ای است. نباید به این داستان‌ها دامن زد. این‌ها همه در دنیای مجازی است. متاسفانه بعضی از افراد زیاد دنبال اتفاقات مجازی هستند. هیچ کدام از بازیکنان و مربیان چنین هدف‌هایی ندارند. ممکن است بعضی وقت‌ها یک اتفاقاتی بیافتد که به شخصیت آدم‌ها مربوط است.

سوال پایانی از نوازی این بود که آیا کدورتی از ساکت الهامی دارید که پاسخ کوتاه او همراه با ترک محل بود: مرسی خسته نباشید.

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21475

ارسال نظر