سپاهان دو-پرسپولیس یک|استقلال قهرمان لیگ برتر شد

تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در دیداری حساس و تعیین‌کننده رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

سپاهان دو-پرسپولیس یک|استقلال قهرمان لیگ برتر شد

تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در دیداری حساس و تعیین‌کننده رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش عرشه آنلاین، پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه امشب شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه در سیرجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری دو بر یک طلایی‌پوشان به پایان رسید.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان

ورزشگاه: شهید سلیمانی، سیرجان

تماشاگر: -

گل‌ها: محمد نژاد مهدی (دقیقه ۳۶، برای سپاهان) - سروش رفیعی (دقیقه ۴۸، برای سپاهان)

اخطار: جلال‌الدین علی‌محمدی (دقیقه ۱۵، از سپاهان) - کمال کامیابی‌نیا (دقیقه ۶۸، از پرسپولیس) - محمد کریمی (دقیقه ۷۱- از سپاهان) - دانیال اسماعیلی‌فر (دقیقه ۸۱، از سپاهان)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: حامد لک، علی نعمتی، سیدجلال حسینی (دقیقه ۳۸، علیرضا ابراهیمی)، علی شجاعی، رامین رضائیان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (دقیقه ۵۸، مهدی عبدی)، امید عالیشاه، شرزود تمیروف (دقیقه ۵۸، حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

سپاهان اصفهان: رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی (دقیقه ۸۶، گئورگی گولسیانی)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۸۱، میلاد جهانی)، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: پیام حیدری

شرح بازی:

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و بازی بیشتر به جنگ‌های میانه زمین اختصاص داشت. اولین خطر جدی بازی را محمدرضا حسینی با شلیک محکمش و لرزاندن تیرک دروازه لک رقم زد. در ادامه شاگردان محرم برای دقایقی تیم برتر میدان بودند و بازی را به حریف خود دیکته کردند.

برتری سپاهانی در سی و ششمین دقیقه جواب داد و نژاد مهدی گلی تماشایی را وارد دروازه رقیب تهرانی کرد. بعد از این گل سپاهان همچنان هم برای رسیدن به گل دوم تلاش کرد اما موفق نبود تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم را هم سپاهان بهتر آغاز کرد. آن‌ها با کاشته ارسالی رفیعی و اشتباه لک، در همان دقایق نخست ۴۵ دقیقه دوم، اختلاف را به عدد دو رساندند. بعد از این گل سرخ‌ها جلو کشیدند و چند خطر را روی دروازه اصفهانی‌ها پایه‌ریزی کردند. با این وجود این برتری خفیف چندان پایدار نبود و دوباره سپاهان حملاتش را آغاز کرد.

با این وجود علی نعمتی در دقیقه ۸۱ با ضربه سر اختلاف را به حداقل رساند و امیدها را در اردو سرخ‌ها زنده نگه داشت.

شرح گل:

۱-۰ (دقیقه ۳۶- محمد نژاد مهدی) - شوت حسینی توسط مدافعین پرسپولیس بلوکه شد و توپ به بالا رفته و بعد از فرود، روی پا نژاد مهدی نشست تا با والی لک را مغلوب خود کند.‌

۲-۰ (دقیقه ۴۸- سروش رفیعی) - کاشته رفیعی از فاصله دور با سایه‌زنی شهباززاده همراه شد اما لک که از دروازه خود فاصله گرفته بود، دچار اشتباه شده و دروازه خود را برای بار دوم باز شده دید.

۲-۱ (دقیقه ۸۲- علی نعمتی ) - ضربه ایستگاهی را ترابی به محوطه سپاهان سانتر کرد و نعمتی خود را از مدافعین زرد پوش جدا کرد تا با ضربه سر دروازه مظاهری را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹- محمدرضا حسینی با حرکت در عرض، شوت محکم خود را از بیرون محوطه به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که توپ در حالی که لک تنها نظاره‌گرش بود، به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۷- پاس تند و تیز سپاهانی‌ها به دهانه دروازه آمد و علیرغم تأثیرگذاری مهاجم این تیم، توسط مدافع پرسپولیس بی‌اثر ماند.

دقیقه ۲۷- در برگشت تمیروف از فاصله بسیار دور شانس خود را امتحان کرد که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه مظاهری که بیرون آمده بود، به اوت رفت.

دقیقه ۴۱- فرار مغانلو او را با لک تک به تک کرد اما ضربه او را گلر پرسپولیس به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۴- سرلک توپ برگشتی از محوطه سپاهان را محکم به سمت دروازه این تیم شلیک کرد اما توپش در چهارچوب نبود.

دقیقه ۵۵- ضربه سر علیرضا ابراهیمی روی کرنر ارسالی به تیرک عمودی دروازه سپاهان خورد.

دقیقه ۶۴- کاشته ایستگاهی رضائیان از فاصله مناسب درست به جایی رفت که مظاهری حضور داشت.

دقیقه ۷۱- ضد حمله سریع و پرتعداد سپاهانی‌ها در نهایت با شوت اسماعیلی‌فر و کرنر خاتمه یافت.

نکات ویژه:

* سید جلال در دقیقه ۳۶ با مصدومیت روبرو شده و با برانکارد زمین را ترک کرد.

منبع: ایمنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20795

ارسال نظر