فولاد یک- استقلال ۲|آبی‌ها در انتظار باخت پرسپولیس

تیم‌های فولاد و استقلال در دیداری حساس و تعیین‌کننده رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

فولاد یک- استقلال ۲|آبی‌ها در انتظار باخت پرسپولیس

تیم‌های فولاد و استقلال در دیداری حساس و تعیین‌کننده رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش عرشه آنلاین، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، امروز _ شنبه، بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۹:۴۵ تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه فولاد آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برد استقلال به اتمام رسید.

هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال

ورزشگاه: فولاد آرِنا (اهواز)

تماشاگر: -

گل‌ها: علیرضا کوشکی (دقیقه ۹۳) برای فولاد؛ امیرحسین حسین زاده (دقیقه ۵۳)، صالح حردانی (دقیقه ۷۳) برای استقلال

اخطار: محمد آبشک (دقیقه ۶۶) از فولاد؛ زبیر نیک نفس (دقیقه ۲۶)، امیرحسین حسین زاده (دقیقه ۷۲)، محمد دانشگر (دقیقه ۹۱)، سید حسین حسینی (دقیقه ۹۶) از استقلال

فولاد: شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری (۸۳- علیرضا کوشکی)، وحید حیدریه، آرش رضاوند (۳۳- محمد آبشک)، حمید بوحمدان (۷۷- ساسان حسینی)، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی (۸۳- محمدرضا خلعتبری)، محمدرضا عباسی (۷۷- مجتبی نجاریان) و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی (۸۱- وریا غفوری)، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا (۹۰- جعفر سلمانی)، امیرحسین حسین‌زاده (۸۱- ارسلان مطهری) و آرمان رمضانی (۶۸- سعید مهری)

سرمربی: فرهاد مجیدی

داور: محمدحسین زاهدی فرد

شرح بازی:

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فولاد و استقلال در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که نتیجه این بازی تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل داشت. بازی با برتری استقلال آغاز شد و شاگردان فرهاد مجیدی با ارائه یک بازی هجومی در ابتدای بازی دو-سه موقعیت خوب روی دروازه فولاد ایجاد کردند که البته هیچکدام راهی به چارچوب پیدا نکرد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد و دو تیم که بی محابا بازی نمی‌کردند به جز ضربات آزاد روی دروازه یکدیگر موقعیت خطرناک خلق نکردند تا نیمه نخست که بسیار کم افت و خیز دنبال شد با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم کمی از لاک محتاطانه خود بیرون آمدند و با ارائه بازی هجومی تر به دنبال این بودند تا زودتر از حریف به گل برتری دست یابند. در این میان این استقلال بود که زودتر از میزبان خود روی یک ارسال از سمت راست توسط حسین زاده به گل رسید. استقلال با به ثمر رساندن این گل به بازی بسته‌تر رو آورد تا فضاها را از فولاد بگیرد و نتیجه را حفظ کند. استقلال در این امر موفق هم بود و نه تنها موقعیت خوبی به فولاد نداد بلکه روی ضد حمله با شوت زیبای صالح حردانی، مدافع راست خود و سابق تیم مقابل تیر خلاص را به فولاد زد و برتری خود را دو گله کرد. در ادامه حملات انتحاری فولاد تا انتهای بازی منجر به خلق یکی دو موقعیت خیلی خوب شد که یکی از آنها توسط کوشکی تبدیل به گل شد تا اختلاف به حداقل برسد.

 

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۵۳- استقلال) - با نفود صالح حردانی و ارسال کوتاه او از سمت راست، توپ در محوطه جریمه با کنترل خوب و ضربه محکم حسین زاده همراه شد تا دروازه شهاب گردان باز شود و استقلال پیش بیفتد.

۲-۰ (دقیقه ۷۳- استقلال) - در یک ضد حمله در پشت محوطه جریمه فولاد فرصت شوت زنی برای صالح حردانی فراهم شد تا او با ضربه کات دار دیدنی به زیبایی گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

۲-۱ (دقیقه ۹۳- فولاد)- حملات انتحاری فولاد در دقایق پایانی بازی منجر به موقعیت شوت زنی برای کوشکی شد که او نیز با ضربه محکم پای راست از درون محوطه جریمه دروازه حسینی را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه دو- با نفوذ حسین زاده از سمت چپ، توپ با ارسال زمینی تیز او می‌رفت تا در دهانه دروازه به یامگا برسد اما این آغاسی بود که توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه سه- کرنر ارسالی مهدی پور از سمت راست در شلوغی محوطه جریمه با برخورد به مدافعان فولاد با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹- روی برگشت یک ضربه آزاد، توپ در سمت چپ محوطه جریمه با ارسال دانشگر همراه شد و ضربه سر عارف غلامی موقعیت خطرناکی ایجاد کرد که توپ با برخورد به مدافعان فولاد راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه ۵۰- با اشتباه غلامی، ساسان انصاری می‌رفت در موقعیتی تک به تک با دروازه بان استقلال قرار گیرد اما شیرجه بلند حسینی مانع رسیدن توپ به انصاری شد تا توپ در ادامه توسط مدافعان استقلال دور شود.

دقیقه ۸۱- توپ ارسالی به درون محوطه جریمه استقلال در شلوغی محوطه با ضربه قیچی برگردان ساسان حسینی همراه شد که توپ با اختلافی کم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶- توپ ارسالی آبشک از سمت راست محوطه جریمه استقلال در تیر دور و در دو قدمی دروازه با ضربه سر حیدریه همراه شد اما توپ به شکل عجیبی تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

منبع: ایمنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20779

ارسال نظر