پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد

استقلال و پرسپولیس شانس‌های اول و دوم قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هستند.

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد

۴ هفته به پایان لیگ برتر بیست و یکم باقی مانده و دو تیم پرسپولیس و استقلال در کورس قهرمانی حضور دارند. استقلال در حال حاضر با ۶ امتیاز بیشتر از پرسپولیس در صدر است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی معتقدند پرسپولیس تیم در انتهای فصل قهرمان خواهد شد. در ادامه به منتخبی از نظرات شما می پردازیم:

*آخه این هم سواله معلومه که هر تیم بالاتره شانس بیشتری داره لطفا در سوال دقت کنید

* اگه وزارت و فدراسیون و داوری بزارن قطعا استقلال لایق قهرمانی پاک خواهد بود. نه جام اسنپی که خیلیا با کمک بابا مسعودشون گرفتن

* ان شاالله استقلال قهرمان میشه

*صد درصد پرسپولیس .با این حمایتی که از این تیم میشه چه از نظر مالی و چه از نظر ماست مالی پرونده های بازشون مطابق سالهای قبل اگر قهرمان نشن واقعا جای تعجب داره

* به نظر من پرسپولیس قهرمان میشه چون شخصیت وتوانایی هایی داره که بعید است تیمی به این زودی ها بتونه به اونا برسه.چه استقلال باشه وچه دیگه تیمهای لیگ

* استرس و فشار عصبی استقلال را در پیچ اخر زمین گیر خواهد کرد و امسال نیز حق به حق دار خواهد رسید و پرسپولیس جام ششم را به بالای سر می برد البته اگر داوران قضاوت عادلانه داشته باشند و دست از قضاوت های امتیاز ساز برای استقلال بردارند.

* شکی نیست که پرسپولیس قهرمان می شود.استقلالی که توان بردن پیکان ندارد چطور میخواهد فولاد و مس رفسنجان و آلومینیوم را شکست دهد؟

 * سلام من یک استقلالی باتعصب هستم ولی نگرانم که آخر فصل یک جور دیگه بشه.

* با توکل بر خدای منان قهرمانی این فصل حق پرسپولیس خواهد بود وبس چرا که هیچ تیمی لایق تر از پرسپولیس برای این عنوان نیست.

* صدرصد با توکل به خدا پرسپولیس قهرمان لیگ برتر میشود.

    قطعا پیروزی چون استقلال خوب بازی نمیکنه./ خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20222

ارسال نظر