هالند به سیتی می‌رود؟

جزئیات جدیدی از توافق باشگاه منچسترسیتی با ستاره نروژی تیم دورتموند منتشر شده است.

هالند به سیتی می‌رود؟

جزئیات جدیدی از توافق باشگاه منچسترسیتی با ستاره نروژی تیم دورتموند منتشر شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، امروز دیوید اورنشتین از اتلتیک خبر داد که ارلینگ هالند در این هفته به عنوان خرید جدید باشگاه منچسترسیتی معرفی می‌شود و بند آزادسازی او به دورتموند پرداخت می‌شود.

در همین راستا فابریزیو رومانو در گزارشی جزئیات جدیدی را از توافق هالند با منچسترسیتی منتشر کرده است.

فابریزیو رومانو نوشت: «ارلینگ هالند رسما به منچسترسیتی ملحق می‌شود، کار تمام شده و مدارک آماده است: اینجا هستیم! هالند امروز بخش اول تست های پزشکی را در بلژیک با پزشکان منچسترسیتی به پایان رساند.

اسناد پس از مذاکرات در مراحل پایانی از ۳ هفته با هیئت مدیره شهر اکنون آماده امضا است. منچسترسیتی به بروسیا دورتموند اعلام کرد که این هفته بند آزادسازی [کمتر از شایعه شده ۷۵ میلیون یورو] را رسما فعال خواهد کرد. اعلام رسمی این هفته با سیتی و دورتموند برای تایید انتقال پس از فعال شدن بند آزادسازی، انجام خواهد شد.

هالند و خانواده‌اش هر دو می‌خواهند این هفته اعلام شود تا با هواداران بروسیا دورتموند به بهترین شکل خداحافظی کنند، زیرا آنها برای او عالی بوده‌اند. دستمزد ارلینگ هالند که با منچسترسیتی توافق شده فراتر از سطح توافق شده با کوین دی بروین نخواهد بود که حدود ۳۷۵۰۰۰ پوند در هفته است. هالند تا ژوئن ۲۰۲۷ با منچسترسیتی قرارداد امضا خواهد کرد.»

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20131

ارسال نظر