سرخ‌ها در اصفهان متوقف شدند

دیدار حساس ذوب آهن و پرسپولیس در اصفهان با تساوی به پایان رسید.

سرخ‌ها در اصفهان متوقف شدند

در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم ذوب‌آهن میزبان تیم پرسپولیس بود. این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد. این دیدار در نهایت با تساوی یک_یک به پایان رسید.

در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب‌آهن از ساعت ۱۸:۳۰ میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نیمه اول با یک گل به نفع شاگردان مهدی تارتار خاتمه یافت.

در این دیدار شاگردان مهدی تارتار کار را بسیار هجومی آغاز کردند و در ۲ دقیقه اول بازی ۲ موقعیت خوب گل به دست آوردند که یکی از این موقعیت‌ها تبدیل به گل شد. سعید باقرپسند با ضربه‌ای دقیق دروازه پرسپولیس را باز کرد. علی نعمتی در این صحنه یارگیری مناسبی نداشت تا مهاجم ذوب آهن بدون هیچ مزاحمتی دروازه پرسپولیس را باز کند.

در ادامه پرسپولیس اگرچه بازی را در اختیار گرفت اما موفق نشد موقعیت چندانی روی دروازه ذوب آهن ایجاد کند و تنها فرصت جدی این تیم ضربه سر خطرناک سیدجلال حسینی روی ارسال رامین رضاییان بود که فرعباسی دروازه‌بان ذوب آهن آن را مهار کرد تا دروازه این تیم همچنان بسته بماند.

نیمه اول در نهایت با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. در نیمه دوم یحیی گل محمدی که همانند تارتار به دلیل محرومیت روی سکوها بود حامد پاکدل را از زمین بیرون کشید و به جای او مهدی عبدی را وارد بازی کرد. پرسپولیس که در آستانه از دست دادن جام بود در دقیقه ۶۰ روی پاس عالی مهدی ترابی به تمیروف به گل رسید تا امیدوار به کسب پیروزی بماند. در این صحنه مهاجم ازبک با فرار از تله آفساید در مصاف تک به تک توپ را به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد تا اولین گل خود را برای سرخ ها به ثمر برساند.

در ادامه شاگردان یحیی گل محمدی چند موقعیت خوب گلزنی دیگر هم داشتند که مهم ترین آنها فرص عالی ترابی در گوشته شش قدم بود که ضربه هافبک سرخ ها را دروازه بان ذوب آهن مهار کرد.

در دقایق پایانی هم در حالی که بازی چندین بار متوقف شده بود اما داور بازی ترجیح داد تا با اتمام وقت اضافه ای که اعلام کرده بود در سوت خود بدمد تا پرسپولیس به این ترتیب با تساوی برابر ذوب آهن ۲ امتیاز مهم دیگر را از دست بدهد.

سرخ ها با این تساوی ۵۴ امتیاز شدند و همچنان در رده دوم هستند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 20111

ارسال نظر