ستاره محبوب فرهاد در یک قدمی جدایی

ارسلان مطهری در این فصل زیاد در ترکیب اصلی قرار نگرفته است.

ستاره محبوب فرهاد در یک قدمی جدایی

استقلال یکی از دشوارترین مسابقات فصلش را برابر سپاهان برگزار کرد و به تساوی یک‌-‌یک برابر این تیم رضایت داد. اگرچه به‌خاطر این توقف و نیز پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان فاصله در صدر جدول کم شد، اما به هر حال بازی با سپاهان جزو دشوارترین مسابقات فصل بود و فرهاد مجیدی نمی‌تواند از مساوی ناراضی باشد. با این همه اما علامت سؤال‌هایی از بازی استقلال در اصفهان باقی ماند که نمی‌توان بی‌تفاوت از کنارشان عبور کرد.

شاید مهم‌ترین مسئله در این مورد، داستان ارسلان مطهری بوده باشد. مهاجم فرصت‌طلب آبی‌ها به‌طور کلی در این فصل زیاد در ترکیب اصلی قرار نگرفته است. او در مقاطعی به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان می‌آمد و گل‌های مهمی می‌زد؛ آنچه باعث شده بود به «ذخیره طلایی» استقلال معروف شود، اما حتی این مسئله هم کادرفنی را مجاب نکرد فرصت بیشتری در اختیار این بازیکن قرار بدهد.

ارسلان مطهری در حالی از دقیقه ۷۶ بازی با سپاهان به میدان رفت که پیش از او نفراتی همچون رودی ژستد و امیرحسین حسین‌زاده عملکرد خاصی در زمین مسابقه نداشتند. به‌طور مشخص کیفیت کار ژستد همیشه زیر سؤال بوده و بسیاری عقیده دارند این مهاجم آنقدر که مورد اعتماد کادرفنی قرار گرفته، کارایی و بهره‌وری نداشته است. بدون هیچ تردیدی می‌توان گفت گلزنی در دربی تهران ژستد را نجات داد و اگر آن ضربه سر نبود، او خیلی بیش از اینها باید انتقادات هواداران، کارشناسان و پیشکسوتان را تحمل می‌کرد. در هر صورت مطهری که ابتدای فصل هم شایعاتی در مورد قطع همکاری‌اش با استقلال وجود داشت، در تمام طول فصل نتوانست به‌صورت مستمر اطمینان فرهاد مجیدی را حس کند و ممکن است این روند منجر به جدایی او در تابستان شود. شرایط طوری است که گاهی حتی آرمان رمضانی به‌عنوان بازیکن تعویضی به مطهری ترجیح داده می‌شود. حتما به یاد دارید مطهری که گل صعود استقلال برابر پیکان در جام حذفی را زده بود، در مسابقه با نساجی یک دقیقه هم مورد استفاده قرار نگرفت. به‌طور کلی نگاه کادرفنی نسبت به او عجیب است./ خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 19894

ارسال نظر